22 / 11 / 2024
fuzul

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!




Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. PwC’nin yayımladığı verilere nazaran müşterilerin yüzde 73’ü iyi bir deneyimin satın alma kararlarını etkilediğini belirtirken, müşteri deneyimini kişiselleştirilmiş hizmetlerle destekleyen yerli firmalar yabancı yatırımcıları Türkiye’ye çekiyor.

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Pek Çok sanayi müşteri deneyimini, alıcı ile arasındaki etkileşimi artırıp satışa çevirmek için kullanırken, yeni nesil müşteri deneyimi ilkeleri mahalli emlak pazarının marketing alışkanlıklarına da doğrultu veriyor. PwC’nin yayımladığı verilere bakılırsa müşterilerin s’ü iyi bir deneyimin satın alma kararlarını yönlendirdiğini belirtirken, daha iyi müşteri deneyimi için daha çok ödeme oluşturmaya hazır olanların yüzde 86’ya eriştiği görülüyor.

Müşteri deneyimini kişiselleştirilmiş hizmetleriyle destekleyerek gayrimenkul satışlarında avantaj eline geçiren yerli emlak firması Radolar Group ise geliştirdikleri iş modeliyle yabancı yatırımcıların yüzünü ülkemize çeviriyor.

İşte diğer ayrıntılar...


Geri Dön