29 / 04 / 2024

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO)Kurumsal İletişim Direktörü Caner Öner, emlak sektöründe doğru sosyal medya kullanımının rekabette önemli avantaj sağladığını söyledi.



GHO Life Gayrimenkul toplantısında 'Sosyal medya reklamcılığında merak edilenler'başlıklı bir sunum gerçekleştiren Gayrimenkul Hizmet Ortaklığı (GHO)Kurumsal İletişim Direktörü  Caner Öner, gayrimenkul sektöründe farklı ihtiyaçlara göre doğru hedef kitlenin seçilmesinin belirleyici olduğuna dikkat çekti.

GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNDE REKLAMLARIN ÖNEMİ BÜYÜK!

Sosyal medya reklamlarının karşıtarafta merak uyandırması gerektiğini dile getiren Caner Öner,“Pazarlama faaliyetleri içinde sosyal medya yönetimi vereklamlarının önemli bir yeri var. Sosyal medya reklamlarıişletmelerin hedeflerine ulaşmasında yardımcı oluyor.

Bu nedenlebütçe ve eforun doğru yere yönlendirilmesi gerekiyor. Geçtiğimizgünlerde bin kişiyle yapılan bir araştırmada son 4 yıl içindegayrimenkul yatırımında kullanılan araçlar incelenmiş.

Bu kişilerin yüzde 61'i ilan portallarını, yüzde 18'i ise dijitalreklamları kullanmış. Gayrimenkul sektöründe dijital medya artıkolmazsa olmazlar arasına girdi”  ifadelerini kullandı. 

Gayrimenkul sektörüne dijital reklam etkisi: Rekabette avantaj sağlıyor!

DİJİTAL STRATEJİ OLUŞTURULMALI

Gayrimenkul sektöründe sosyal medyanın, emlak profesyonellerinin müşterilerle bağlantı kurması, mülklerini sergilemesi ve markalarını oluşturması için bir platform sağlamada önemli rol oynadığını söyleyen  Öner: “Gayrimenkul sektöründe sosyal medyanın etkin kullanımı belli bir strateji çerçevesinde tutarlılık ve hedef kitlenin ihtiyaç ve beklentilerini anlamayı gerektirmektedir.'' dedi.

Bu platformları kullanırken sektör düzenlemelerine ve etik standartlara uymanın çok önemli olduğunu belirten Öner  Sosyal medya reklamlarının stratejisi, gayrimenkul pazarlama, markalaşmave itibar yönetimi, hedefli reklamcılık, topluluk oluşturma,eğitici içerik, müşteri hizmetleri, canlı yayın ve görselturlar, kullanıcı analizi gibi başlıklar altında belirlenmesi gerektiğine dikkat çekti.

Öner, sonuca ulaşmak ve hedef kitleyi daraltmak için doğru demografik seçimleri yapmalı ve bütçenin de doğru kullanılmasına vurgu yaptı.

KONUT ALMAK İSTEYENLER İÇİN AVANTAJLI GÜNLER

GHO Genel Müdürü Özkan Yalazada, 2024 yılı planlamaları kapsamında hizmet kalitesini artırma ve kurumsallaşma adına kurum içi eğitimleri yoğun olarak sürdüreceklerini dile getirdi.

GHO olarak güçlendirdikleri hizmet altyapısıyla 2024 yılında yeni ofislerle büyümeyi hedeflediklerini kaydeden Yalaza, “Ege Bölgesi ağırlıklı olmaküzere; yeni ofislerle hizmet ağımızı güçlendireceğiz.

İzmir'de Foça, Dikili, Buca, Güzelbahçe ayrıca, Muğla Merkez,Marmaris ve Antalya'da ofisler açmak için görüşmelerimizsürüyor. Bunun için önümüzdeki ay yeni bir franchisedirektörünü görevlendireceğiz. Bu konuda bize gelen talepleri dedeğerlendiriyoruz.

Barınma ihtiyacı ötelenebilecek bir konudeğil. Talepler gelmeye devam ediyor. Geçtiğimiz aralık ayında 7bin 131 tapu işlemi yapılmış. Şu anda herkes seçimi bekliyor.

Bir yandan inşaat ve işçilik maliyetleri de artmaya devam ediyor.Bu nedenle fiyatlar henüz artmamışken, imkanı olanlar konut alımı yapmak için önemli bir avantaja sahipler” ifadesini kullandı.

Kısa süreli konut kiralama gayrimenkul krizini tetikledi!

Konut fiyatları mercek altında! Satılık ve kiralık konut fiyatları düşüyor!

Geri Dön