Sektörel

Gayrimenkul sektörüne yeni soluk: RookZ! Gayrimenkulün kalesi olmaya geliyor...

Gayrimenkul sektörünün önde gelen isimlerinden TÜGEM'in Kurucusu, İTO Gayrimenkul Komite Başkanı ve NEOPRA Gayrimenkul Yatırım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Akdoğan, sektöre yepyeni bir soluk getirecek projesi "Gayrimenkulün kalesi" sloganıyla yola çıkan RookZ için start verdi.

Gayrimenkul sektörünün önde gelen isimlerinden TÜGEM'in Kurucusu, İTO Gayrimenkul Komite Başkanı ve NEOPRA Gayrimenkul Yatırım A.Ş Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Akdoğan, sektöre yepyeni bir soluk getirecek proje için start verdi. "Gayrimenkulün kalesi" sloganıyla yola çıkan RookZ, sektörünün önde gelen markalarından biri olmayı planlanıyor.

''GAYRİMENKUL SEKTÖRÜNÜN APPLE'İ OLMAK İSTİYORUZ''

Akdoğan, açılış konuşmasında gayrimenkul sektörünün apple’ı olmak istediklerini, inovasyon odaklı bir marka olarak sektöre yenilikler getirmenin yanı sıra sistemi iyileştirmek, geliştirmek, kolaylaştırmak ve hızlandırmak istediklerini bunun yanı sıra "RookZ Türkiye” olarak sektörde en son teknolojilerin uygulandığı, eşsiz eğitimleri, güçlü teknolojik altyapısı, karlı iş modeli ve işletme sistemi, etkili network fırsatları, güncel pazarlama teknikleri, verimlilik ve motivasyon odaklı organizasyonları ve ödül sistemleri ile müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkaracaklarını açıkladı.

Bu hedefle yola çıktıklarını belirten  Akdoğan, sektörün en başarılı isimleriyle iş birliği yaptıklarını açıklayarak ''Hedefimiz, gayrimenkul sektöründe başarı hikayeleri yazmak ve sektörünün önde gelen markalarından biri olmaktır.'' dedi.

YAPAY ZEKA TEKNOLOJİSİNİ EMLAK SEKTÖRÜNE ENTEGRE EDECEK!

Markanın teknoloji danışmanı Şevki Çatladı “RookZ, yapay zeka teknolojisini emlak sektörüne entegre eden ilk marka olacağını söyledi.

RookZ markası, gelişmiş teknolojik altyapısı ile kendinden hizmet almak isteyen müşterilerine, saniyeler içinde gayrimenkule ve bölgeye yönelik detaylı raporları sunabilecek.

HERKESİN HEDEFLERİNE ULAŞMASINI SAĞLAMAK!

Markanın kurucu ortağı ve eğitim direktörü Filiz Çobanoğlu ise girişimcilerin başarılarına rehberlik etmek, onları geliştirmek ve desteklemenin öcelikleri olduğunu belirterek ''Eğitim ve koçluk, markamızın temel değerleri ve gayrimenkul sektöründe her seviyede, her uzmanlık alanında etkili eğitimler sunacağız.'' dedi.

Çobanoğlu, amaçlarının temas ettiği herkesin hedeflerine ulaşmasını sağlamak ve onları sınırlarının ötesine geçirmek olduğunu açıkladı.

 

TAŞINMAZLARIN HER DETAYI TİTİZLİKE PAYLAŞILACAK!

Gayrimenkul Hukuku Derneği Başkanı ve markanın hukuk müşaviri Av. Ali Güvenç Kiraz “Markamızda tüm sözleşmeler maksimum şeffaflık, kalite ve güvence prensipleri doğrultusunda detaylı bir şekilde müşterilere sunulacak. Taşınmazların her detayı titizlikle paylaşılacak. Tüm kanunlar kapsamında müşterilerin hakları gözetilerek hizmet sunulacak” dedi.

MÜŞTERİLERE STRATEJİL DESTEK SUNMAYI AMAÇLIYORUZ!

Marka danışmanı Hanifi Özmenlikan’da sektörle ilgili yapılan analiz ve araştırmalar sonucunda, gayrimenkul danışmanlığının profesyonellik ve uzmanlık gerektiren bir alan olduğunu  vurguladı.

Bu doğrultuda, Rookz olarak strateji kavramını benimsediklerini söyleyen Özmenlikan  ''RookZ ismi, satranç oyunundaki kale taşını temsil ediyor ve stratejik bir yaklaşımın simgesi olacak şekilde seçildi. Bu marka, güçlü ve stratejik bir yaklaşımı simgeliyor. Müşterilere ve iş ortaklarına stratejik destek sunmayı hedefliyoruz. Yeni markamız Rookz'u tanıtmaktan gurur duyuyoruz” dedi.

Türkiye’de evler çok ucuz ama yabancıya! Dar ve orta gelirlilerin ev sahibi olması neredeyse imkânsız!

Gayrimenkul sektöründe yeni dönem! Krizi fırsata çevirdiler!