18 / 11 / 2024

Genç Ahşap Koruma Sistemleri İMOB'a katıldı

Genç Ahşap Koruma Sistemleri İMOB'a katıldı

Mobilya boya ve vernik sektörünün lider markası GENÇ, 7. İstanbul Mobilya Fuarı (İMOB)’na katıldı




ITE Group Plc. Türkiye Ofisi E Uluslararası Fuarcılık (EUF) tarafından Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) işbirliği ile 7. kez düzenlenen İMOB İstanbul Mobilya Fuarı, 1-5 Şubat 2011 tarihleri arasında CNR Expo Fuar Merkezi’nde yapıldı.
Ana fuayede yer alan GENÇ Ahşap Koruma Sistemleri fuarda, UV boya ve vernik, Su bazlı boya ve vernik, PU (Poliüretan) boya ve vernik, Akrilik boya ve vernik ürün gruplarını tanıttı. İnsan ve çevre sağlığına duyarlı, kokusuz ve nefes alma özellikleriyle “su bazlı mobilya boya ve vernik” ürünleri ile doğanın tüm renklerini üretebilen renklendirme sistemi Tinting Teknolojisi de GENÇ Ahşap Koruma Sistemleri’nin ülkemize kazandırdığı yeniliklerdendir.
Kayalar Kimya Genel Müdür Yardımcısı Tolga Kayalar, fuarın sektörün canlanması ve Türkiye'nin rekabet gücünün vurgulanması açısından çok önemli olduğunu belirterek, ürün çeşidi ve kalitesini talebe göre şekillendirdiklerini ve ihracat potansiyeli açısından kendileri için önemli bağlantılar kurduklarını söyledi.
 
Tolga Kayalar: ‘’Çalışmalarımızı ARGE’ye odakladık’’
Türkiye mobilya boya ve vernik sektörünün, mobilya sanayinin artan kalite ve markalaşma ihtiyacına paralel ürün ve üretim teknolojisine yatırımlar yaparak Avrupa standartlarına yaklaştığına değinen Tolga Kayalar:’’Her geçen gün atölye büyüklüğünde markasız ürün yapan firmalar, yerlerini orta ve büyük çaplı fabrikalara bırakmaktadır. Bu da markalaşma sürecinde olan mobilya firmalarının teknoloji ve makine yatırımlarına giderek ürün kalitelerini arttırma ihtiyacını doğurmuştur. Biz mobilya boya ve vernik üreticileri olarak; bu gelişmeye öncü olmaya, hem yeni ürün geliştirme faaliyetlerimizi arttırmak için araştırma geliştirmeye önem vermeye, hem de ürün satıcısı olmaktan çıkıp bir danışman firma gibi çalışmaya başladık. İtalya, İspanya gibi mobilya boya pazarının çok gelişmiş olduğu pazarlarda bizdeki gibi fiyat rekabetinin olmadığını görüyoruz. Bunun da en büyük sebebi boyayı satanla kullanan kesimin eğitimli ve ürünlerin fayda – fiyat dengesini çok iyi bilmeleridir. Bizim de amacımız verdiğimiz eğitimlerle bu bilinci arttırarak sektör oyuncularının katma değer yaratarak AR-GE’ ye pay ayırmalarını sağlamak, dolayısıyla mobilya sanayine farklılık yaratacak ürünleri sunmaktır.’’ diye konuştu.


Geri Dön