22 / 12 / 2024

Generali Sigorta, konut sigortasında kişiye özel hizmet veriyor!

Generali Sigorta, konut sigortasında kişiye özel hizmet veriyor!

Generali Sigorta Konut Paket Sigortası ve Süper Aile Sigortası ile tüketicilere pek çok alternatif sunuyor. Bu paket poliçelerle yangın, hırsızlık, sel-su baskını, duman, kara ve hava taşıtları çarpması, yer kayması, kar ağırlığı gibi farklı teminatlar ve



Generali Sigorta Konut Paket Sigortası ve Süper Aile Sigortası ile tüketicilere pek çok alternatif sunuyor. Bu paket poliçelerle yangın, hırsızlık, sel-su baskını, duman, kara ve hava taşıtları çarpması, yer kayması, kar ağırlığı, kötü niyetli hareketler, terör, TV ve radyo antenlerinin devrilmesi, enkaz kaldırma masrafları, enflasyona karşı koruma, isteğe bağlı deprem ve cam kırılması gibi teminatlar veriliyor. Bunların yanı sıra konut dışındaki eşyalar, izolasyon hasarları, boya, badana ve duvar kağıdı masrafları, elektronik cihazlar, elektrik hasarları, yakıt sızması, gıda bozulması, kiracı ve komşuluk mali sorumluluk, kira kaybı, geçici ikametgah masrafları, yeniye göre ikame bedeli, hukuksal koruma, Generali Konut Yardım, aile ferdi kaza ve aile sorumluluk teminatları da paket poliçelere dahil ediliyor.

Eşya bedeli beyanı

Konut inşa bedelinin ve eşya bedellerinin doğru beyan edilmesinin önemine dikkat çeken Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan şu hususların altını çizdi: Bu beyan, olası bir hasar yaşandığında hakkaniyetli ödeme yapılabilmesi için elzemdir. Özellikle tüketiciye dönük yüzümüz olan acentelerimiz aracılığıyla, tüketici beklentilerini ön planda tutarak hazırlanan paket poliçelerimizle eviniz, siz ve sevdikleriniz güvence altına alıyoruz. Tüketicilerin taleplerine istinaden sunulabilecek çok özel teminatlarla standarttan uzak, kişiye özel bir hizmet kalitesi sunarken, sigortalıya daha fazla avantaj sunabiliyoruz.

Ne satın alındığı iyi bilinmeli

Tüm bu avantajlar neticesinde sigortalıların ihtiyaçlarına yönelik sigorta satın almalarının Generali için çok önemli olduğunun altını çizen Ayhan sözlerini şöyle tamamladı: Bu nedenle tüm aracılarımız ve çalışanlarımızla konuşurken aynı konunun altını çiziyoruz; sigortalıyı mutlaka bilinçlendirmeliyiz. Tüketiciler öncelikle ne satın aldığını, poliçelerinin hangi durumlarda yardım edeceğini, hasarlarını tazmin edeceğini bilmeleri çok önemli. Şirket olarak bu olasılıkları sigortalılarımıza tüm detayları ile anlatmaya çalışıyoruz, sigorta konusundaki bilincin artmasıyla sektörel gelişimin de daha hızlı ivme kazanacağı şüphesizdir.
Milliyet


Geri Dön