22 / 05 / 2024

Good for You, 40 günde 35 bayiye ulaştı!

Good for You, 40 günde 35 bayiye ulaştı!

Kahve dükkanı açmak isteyenlere  Türkiye'nin en ekonomik ve sıra dışı franchise modelini sunan Good for You, 40 günde 10 ilde 35 bayiye ulaştı...



Pandemi, iş yapış şeklimizi ve süreçlerimizi değişikliğe uğrattı. Artık daha fazla kişi evinden/uzaktan çalışıyor,  e-ticaret rekor üstüne rekor kırıyor, resmi işlemlerden bankacılığa hemen her konu hızla dijital dönüşüme uğruyor.  Dünya dijital düzene uyum sağlayarak evrim sürecinde birkaç basamağı hızla atlarken, gıda perakendesinde yaşanan global sıkıntılara karşı, yeni çözümler de girişimcilerden gelmeye devam ediyor.

Dünyanın ilk ve tek pop-up kahve topluluğu 

Good for You, iki Türk girişimcinin kurduğu, Türkiye, ABD ve Avrupa’da eş zamanlı olarak başlatılan dünyanın ilk pop-up kahve topluluğu. Sistem, pandemi sürecinde dünya genelinde sert önlemler alırken ve büyük kayıplar yaşayan klişe kahve zincirlerine meydan okurken, kendi kahve dükkanını açarak hayatını değiştirmek isteyen, genç, dinamik ve iyi kalpli girişimcilere yeni ve oldukça ekonomik yeni fırsatlar sunuyor.

Good for You, 40 günde 35 bayiye ulaştı!

Başarı sırrı: Yeni nesil perakende anlayışı! 

Küçük işletmelerin kepenk kapattığı bir dönemde Good for You'yu başarıya ulaştıran temel faktör, iş modelinin dünyadaki hiçbir gıda franchise'ına benzememesi. Good for You, klasik kahve zincirlerinin sorunlarını ortadan kaldırdı. Bu yeni modelde dükkan kirası yok. Mal sahipleri ile ciro hasılat paylaşımı ile bazı anlaşmalar yapılıyor. Dükkan sahipleri dolaylı olarak bu işe ortak oluyor ve herkesin kazanacağı bir iş birliği kuruluyor. Good for You, 24 saatte kurulabilen, dekorasyon masrafını sıfıra indiren dükkanlarla faaliyet veriyor. Sade ve yalın bir biçimde tasarlanan dükkanlarda tek tip filtre kahve ve sağlıklı atıştırmalıklar satılıyor. Bu mantık hem ülkemizde hem de dünyada tek. Krizden etkilenen değil, krize çözüm olan bir anlayış.

40 günde Türkiye'de 10 il, Good for You ile tanıştı! 

-Good for You Türkiye mağazaları için Ekim'de talep toplamaya başladı. Sisteme 60 gün içinde toplamda 1.200’ün üzerinde talep geldi.

-Good for You, mekan değil insan odaklı bir proje olarak sunuluyor. Süreçte yalnızca yatırım bedelini ödeyebilmek yeterli değil. Hikayesi olan ve hayatını değiştirmek isteyen yatırımcı adayları belirleniyor.

-İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Mersin, Hatay, Malatya, Gaziantep, Kayseri... Good for You, bugün itibariyle 10 kentte toplam 30 bayiye sahip.

- Mega kent İstanbul'da 4, İzmir'de 3, Antalya, Malatya ve Hatay'da 2’şer, Ankara, Kayseri, Gaziantep, Bursa ve Mersin'de birer Good for You dükkanı, kahveseverlerin hizmetine açıldı. Diğer şubeler de  hizmete açılmak için gün sayıyor.

-Proje ülkemiz ile eş zamanlı Amerika, İngiltere ve Avrupa’da faaliyette.

-Hedef, 2021 onunda dünya genelinde 300, 2022’de 800 Good for You dükkanı açmak.


Geri Dön