Gravga Grup'tan çam kokulu ilân!
Basılı ilanlar da artık interaktif yöntemlerle hazırlanıyor...
Gravga Group tarafından hazırlanan ve Fortune Yeşil Özel sayısında yayınlanan ilanı
gördünüz mü? Kapaktan bir bantla ilana yönlendirme yapılan çalışma Yeşil’in kokusunu alıyor
musunuz?” sorusu ve çam kokusuyla şaşırtıyor. Kokunun nereden geldiğini anlamak için
dergiyi burnunuza yaklaştırıp kokladığınızda ya da avucunuzu sayfada gezdirdiğinizde kokuyu
alabiliyorsunuz.
Yüzde yüz geri dönüşümlü kağıda basılmış ilanda çam kokusunu hissetmek gerçekten hoş.
Koku burnunuzdayken metni okumaya teşvik ediyor. Metin sade ve öz bir biçimde yazılmış,
mesajı doğrudan veriyor. Çevrenin korunması ve çevreye duyarlılığı arttırmak için yapılan
akılda kalıcı bir çalışma. Arka sayfada Yeşil binalarla ilgili bilgi veriyor ve bir QR kod ile web
sitesine yönlendiriyor. Son dönemlerde gördüğümüz sıradan ilanlardan çok daha ilgi çekici ve
innovatif. Basılı ilanların da interaktif olabileceğin kanıtlıyor, yeni ve yaratıcı fikirleri de teşvik
ediyor. Vermek istediği mesajı duyuları kullanarak vermesi açısından son dönemlerde yapılan
en başarılı ilan. Son dönemde yaptığı yaratıcı çalışmalarla adından sıkça söz ettiren Gravga
Group, hazırladığı bu ilanla da sosyal bir mesajı layığıyla verme konusundaki özeniyle takdiri
hak ediyor.