GUESS Türkiye'deki ilk mağazasını Akasya AVM'de açıyor!
İstanbul'da Akasya Alışveriş Merkezi’nde yer alacak olan mağaza, yeni global GUESS mağaza konsepti ile donatılacak ve markanın büyüme stratejisi kapsamında açılması planlanan birçok mağazanın ilki olacak.
GUESS, Türkiye'de marka gelişimi konusunda doğrudan kontrol sahibi olmaya yönelik stratejisini uygulamaya başlayarak, Şubat ayında, İstanbul'da yeni bir şirket kurdu. Guess'in CEO'su Victor Herrero, konu ile ilgili olarak "Bu yeni girişim bizim için birçok fırsat barındırıyor; 14 milyonunun İstanbul'da yaşadığı, 74 milyonun üzerindeki nüfusu ile Türkiye, bizim için kesinlikle stratejik bir pazar olacak." şeklinde düşüncelerini dile getirdi.
GUESS, Vadi İstanbul, Emaar Square, Akmerkez, İstmarina ve Hilton gibi alışveriş merkezlerinin yanı sıra İzmir, Antalya ve Samsun şehirlerinde de faaliyete geçmek için hazırlıklarını sürdürüyor.
İstanbul Akasya Alışveriş Merkezi’nde yer alacak olan yeni GUESS mağazası, müşterilerini heyecan ve ilham verici bir atmosferle karşılayacak. Mağaza, beyaz ağırlıklı dekorasyonu, parlak ışıkları, kontrast malzemelerden oluşan tasarımı ve ışıltılı detayları ile son derece çağdaş bir görünüme sahip olacak. 2016 yılında sunulan bu yeni mağaza düzeni, vitrindeki ürünlere ek olarak dijital video ve görsellerle GUESS'in mirasını en iyi şekilde yansıtacak. Müşterilere alışveriş deneyiminde yardımcı olmak amacıyla temalara göre kombinlenmiş halde sunulacak olan ürünlerde, dünyaca tanınmış GUESS logosu her stilde öne çıkacak.
Genç, seksi ve ikonik çağdaş giyim ve aksesuar koleksiyonları ile tanınan GUESS, en yeni trendler ve müşteri taleplerine uygun ürünler sunmaktan gurur duyuyor. Bunun sonucu olarak da mağazadaki ürün çeşitliliği, orijinal kreasyonlar ve en yeni modaya uygun kapsül koleksiyonlar ile her hafta güncellenecek. Türkiye'de açılacak olan bu ilk mağazada, Los Angeles'ta tasarlanan YC koleksiyonuna da yer verilerek, Avrupa ve Amerika modasını yansıtan eksiksiz bir tarz sunulacak. Türkiye, günümüzde 95'in üzerinde ülke pazarında faaliyet göstermekte olan GUESS markasının uluslararası perakende sektöründeki genişlemesinin önemli bir parçasını oluşturacak.
Temmuz ayında, İstanbul’da Akasya Alışveriş Merkezi’nde açılacak olan ilk GUESS amiral mağazasının yılda 10 milyonun üzerinde alışveriş tutkunu tarafından ziyaret edilmesi bekleniyor.
Haber Vatan Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
Guess, Türkiye'deki ilk amiral mağazasını Temmuz'da İstanbul'da açacak. Guess; Vadi istanbul, Emaar Square, Akmerkez gibi AVM'lerin yanı sıra İzmir, Antalya ve Samsun'da da mağaza açmayı planlıyor.
DÜNYA genelinde 804 mağazasıyla faaliyet gösteren Guess, Türkiye'deki ilk amiral mağazasını Temmuz ayında İstanbul'da Akasya Alışveriş Merkezi'nde açacak. Mağaza, yeni global Guess mağaza konsepti ile donatılacak ve markanın büyüme stratejisi kapsamında açılması planlanan birçok mağazanın ilki olacak.
Stratejik pazar Guess; Vadi İstanbul, Emaar Square, Akmerkez, İstmarina ve Hilton gibi alışveriş merkezlerinin yanı sıra İzmir, Antalya ve Samsun şehirlerinde de faaliyete geçmek için hazırlıklarını sürdürüyor. Akasya Alışveriş Merkezi'nde açılacak olan ilk Guess amiral mağazasının yılda 10 milyonun üzerinde alışveriş tutkunu tarafından ziyaret edilmesi bekleniyor.
Guess, Türkiye'de marka gelişimi konusunda doğrudan kontrol sahibi olmaya yönelik stratejisini uygulamaya başlayarak Şubat ayında İstanbul'da yeni bir şirket kurdu. Guess'in CEO'su Victor Herrero, konu ile ilgili olarak, "Bu yeni girişim bizim için birçok fırsat barındırıyor; 14 milyonunun İstanbul'da yaşadığı, 74 milyonun üzerindeki nüfusu ile Türkiye, bizim için kesinlikle stratejik bir pazar olacak" dedi.
Vatan
Bu haber Milliyet Gazetesi'nde şu şekilde yer aldı;
Guess, Türkiye'deki ilk mağazasını Temmuz ayında açacağını duyurdu. İstanbul'da Akasya Alışveriş Merkezi'nde yer alacak olan mağaza, yeni global Guess mağaza konsepti ile donatılacak ve markanın büyüme stratejisi kapsamında açılması planlanan birçok mağazanın ilki olacak.
Guess, Türkiye'de marka gelişimi konusunda doğrudan kontrol sahibi olmaya yönelik stratejisini uygulamaya başlayarak, şubat ayında İstanbul'da yeni bir şirket kurdu. Guess'in CEO'su Victor Herrero, "Bu yeni girişim bizim için birçok fırsat barındırıyor. 14 milyonunun İstanbul'da yaşadığı, 74 milyonun üzerindeki nüfusu ile Türkiye bizim için kesinlikle stratejik bir pazar olacak" dedi.
Milliyet