akasya acıbadem avmde hangi markalar var Haberi
GUESS, Türkiye'de marka gelişimi konusunda doğrudan kontrol sahibi olmaya yönelik stratejisini uygulamaya başlayarak, Şubat ayında, İstanbul'da yeni bir şirket kurdu. Guess'in CEO'su Victor Herrero, konu ile ilgili olarak "Bu yeni girişim bizim için birçok fırsat barındırıyor; 14 milyonunun İstanbul'da yaşadığı, 74 milyonun üzerindeki nüfusu ile Türkiye, bizim için kesinlikle stratejik bir pazar olacak." şeklinde düşüncelerini dile getirdi.
GUESS, Vadi İstanbul, Emaar Square, Akmerkez, İstmarina ve Hilton gibi alışveriş merkezlerinin yanı sıra İzmir, Antalya ve Samsun şehirlerinde de faaliyete geçmek için hazırlıklarını sürdürüyor.
İstanbul Akasya Alışveriş Merkezi’nde yer alacak olan yeni GUESS mağazası, müşterilerini heyecan ve ilham verici bir atmosferle karşılayacak. Mağaza, beyaz ağırlıklı dekorasyonu, parlak ışıkları, kontrast malzemelerden oluşan tasarımı ve ışıltılı detayları ile son derece çağdaş bir görünüme sahip olacak....