07 / 05 / 2024

  2020de perakende sektörü ne oldu

  2020de perakende sektörü ne oldu

Perakende analitiği şirketi REM People 2020 yılı için perakende sektörü hakkında rapor yayınladı. Rapora göre perakende sektörü Mart ayında pandemiyle tanışması nedeniyle fırtınadan geçti.

Perakende satış hacmi Nisan'da yüzde 0,3 arttı!

Perakende satış hacmi, nisanda aylık bazda yüzde 0,3, yıllık bazda ise yüzde 3,8 arttı. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), nisan ayına ilişkin Perakende Satış Hacim Endeksi'ni açıkladı.

İstanbul'da perakende fiyatlar yüzde 0.41 arttı!

İstanbul 'da mayıs ayında perakende fiyatlar yüzde 0.41 artarken, toptan fiyatlarda ise yüzde 0.11 azalış görüldü.

Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı

Yapı-Endüstri Merkezi’nde 28 Mayıs 2015 Perşembe günü gerçekleştirilen etkinlikte “Perakende” konusu ele alındı. Mağaza tasarımının incelikleri '2D1 Perakende'de tartışıldı.

İstanbul'da perakende fiyatlar yüzde 0,41 arttı!

İstanbul'da mayıs ayında perakende fiyatlar yüzde 0,41 artarken, toptan fiyatlarda ise yüzde 0,11 azalış görüldü. Perakende fiyatlar 2015 mayıs ayında bir önceki yılın aynı ayına göre yüzde 10,41, toptan fiyatlar ise yüzde 10,16 arttı.

2D1 Tasarım Toplantıları serisi 'perakende' ile devam ediyor.

Perakende satış mekânlarında satış üzerindeki olumlu etkisini artırmak üzere mimarlık ve içmimarlık alanında, renk, aydınlatma, yönlendirme, grafik, görsel tasarım stratejileri gibi alanlarda çalışan uzmanlar “2D1 Perakende” toplantısında buluşuyor.

Artaş perakende için 10 milyon dolarlık yeni yatırım planlıyor!

İnşaat sektöründe Avrupa Konutları markasının yaratıcısı Artaş Grubu, perakende sektöründe de yatırımlarını sürdürüyor. Grubun AVM'ler Koordinatörü ve ArenaPark Genel Müdürü Muhsin Erkoç, yatırım açıklaması yaptı..

ICCI 2015'te Elektrik enerjisi toptan ve perakende satış paneli düzenlendi!

Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK) Elektrik Piyasası Dairesi Grup Başkanı İbrahim Ethem Erten, "Serbest tüketici limitinin sıfırlanması perakende satışın tam anlamıyla rekabete açılması için olmazsa olmaz bir adım" dedi.

Nisan ayında inşaat ve perakende sektöründe güven düştü!

Ekonomik güven endeksi, nisanda geçen aya göre yüzde 3.6 artarak 79.66'ya yükselirken, inşaat, perakende ve hizmet sektöründe güven düştü..

Perakende sektörü çevre dostu binalara yöneldi!

Türk ekonomisinin en hızlı büyüyen sektörlerinden perakende, kendisine yeni bir yön çiziyor. Para ve insan trafiğini artırmak ve masraf kalemlerini düşürmek üzere tasarım ve mekan iyileştirmesine yatırım yapan sektör, çevre dostu binalara yöneldi.

Alp Alkaş Perakende Gayrimenkul Merkezi 18 Mart'ta etkinlik düzenliyor!

JLL Türkiye’nin Ülke Başkanı Avi Alkaş'ın genç yaşta vefat eden oğlu Alp Alkaş anısına, oluşturulan Alp Alkaş Perakende Gayrimenkul Merkezi’nin düzenlediği etkinlik için sektörün önde gelen isimleri 18 Mart Çarşamba günü biraraya geliyor.

Perakende Satış Hacmi yüzde 0,3 azaldı!

Türkiye İStatistik Kurumu (TÜİK), 2015 Ocak ’Perakende Satış Hacim Endeksi’ni açıkladı. Buna göre; mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2015 yılı Ocak ayında bir önceki aya göre yüzde 0,3 azaldı.

Türkiye'nin perakende güven endeksi Şubat'ta yükseldi!

Türkiye, bir önceki aya göre AB-28’de perakende güveni en çok artan ülke, geçen yılın aynı dönemine göre ise en çok artan 3. ülke oldu.

Perakende sektöründe doğru fiyat imajı fiyattan daha önemli!

Fiyatlandırma stratejilerinde dünyanın lider danışmanlık firması olarak gösterilen Simon-Kucher & Partners, Türkiye perakende sektöründe fiyat imajı ve alışveriş alışkanlıklarını değerlendiren bir çalışma gerçekleştirdi.

  2020de perakende sektörü ne oldu Haberi

  2020de perakende sektörü ne oldu

Perakende analitiği şirketi REM People’a göre 2020 yılında perakende sektörü oldukça zor zamanlar yaşadı. Sektör yılın ilk üç ayına hızlı başlayan sektör Mart ayı itibariyle salgınla tanıştı. Kısa süre stok sorunu yaşansa da gıda perakendesi sektörü kendini hızlı toparladı. Temkinli geçen ilk karantina döneminden sonra yılın son aylarında herkes ikinci dalgaya daha hazırlıklıydı. E-ticaretle online dünyaya hızlı ayak uyduran tüketicilerle birlikte perakendeciler 2021’e aşı umuduyla girmeye hazırlanıyor.

Hem Türkiye hem de dünyada perakende sektörü, daha önce hiç yaşanmamış bir süreç yaşadı. 2020 yılında perakende sektöründe tam anlamıyla bir fırtına yaşandı. Yıla hızlı başlayan sektör Mart ayı itibariyle koronavirüs salgınıyla tanıştı ve karantinayı öğrendi. Kısa süre temel gıda maddelerinde stok sorunu yaşansa da hızla toparlanan sektör online ticarete yöneldi. Yaz aylarını...