23 / 11 / 2024
fuzul

2015 İnşaat markaları

2015 İnşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi

Süreyya Ayaz, SA RİVA ile sektörün öncü markalarını buluşturacak!

Daha önce sektörün dev markaları; Ant Yapı ve Sabancı Grubu ortaklığını Riva'ya taşıyan Süreyya Ayaz, birikim ve deneyimlerini SA Riva İnşaat ve Danışmanlık A.Ş. çatısı altında topluyor. Süreyya Ayaz, SA RİVA ile sektörün öncü markalarını buluşturacak...

Öztaş Yalitim Emlak Inşaat Otomotiv Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Öztaş Yalıtım Emlak İnşaat Otomotiv Sanayi Ve Ticaret Limited Şirketi bugün Beşiktaş'ta 20 bin TL sermaye bedeli ile Vedat  Taş tarafından kuruldu.

İntema İnşaat'ın 2015 genel kurul toplantısı tescillendi!

İntema İnşaat ve Tesisat Malzemeleri Yatırım ve Pazarlama A.Ş.'nin 26 Nisan 2016 tarihinde gerçekleştirdiği 2015 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantısı İstanbul Ticaret Sicili Müdürlüğü tarafından 18 Mayıs 2016 tarihinde tescil edildi.

İnşaat istihdam endeksi 2015 yılının son çeyreğinde yüzde 1,9 geriledi!

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2015 yılının son çeyreğine ilişkin inşaat iş gücü girdi endekslerini açıkladı. İnşaat istihdam endeksi, geçen yılın son çeyreğinde bir önceki çeyreğe göre yüzde 1,9 geriledi.

Metag İnşaat 2015 finansal raporlarını en geç Mayıs'a kadar açıklayacak!

Metag İnşaat Ticaret A.Ş KAP'a açıklama yaptı. Metag İnşaat''in 2015 yılına ait finansal raporlarını en geç 15 Mayıs 2016 tarihine kadar kamuyana açıklanacak.

İnşaat sektörü temsilcilerinden 2015-2016 değerlendirmesi!

İnşaat sektörünün önde gelen isimlerinden olan Özen Kuzu, Şemsettin Aydın, Sefa Demirbaş, Habib Arıkan ve Ahmet Yıldız 2015-2016 yılı konut piyasasıyla ilgili değerlendirmelerde bulundu.

Kahramanmaraş, Dubai İnşaat Fuarı'na çıkarma yaptı!

KMTSO ve KOSGEB işbirliği ile düzenlenen, 21-25 Kasım 2015 tarihleri arasında Dubai’de gerçekleşen DUBAİ BIG 5 2015 İnşaat Yapı Malzemeleri Fuarı’na Kahramanmaraşlılar 30 kişi ile çıkarma yaptılar.

YDA İnşaat 2015 genel kurul toplantısını yaptı!

YDA İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.nin Olağanüstü Genel Kurul Toplantısı 30 Kasım 2015 tarihinde, saat 10:00 'da gerçekleştirildi. İşte alınan kararlar ve görüşülen konular...

Limak İnşaat, 2015 genel kurul toplantı tutanağını yayınladı!

Limak Yatırım Enerji Üretim İşletme Hizmetleri Ve İnşaat A.Ş. 29.06.2015 tarihli Genel Kurul Toplantı Tutanağını yayınladı. İşte açıklama...

Bulut İnşaat mağdurları yarın eylem yapacak!

25 Mayıs 2015 tarihinde gerçekleşen toplu eyleme katılan Bulut İnşaat mağdurları, yarın saat 15:00'te Bulut İnşaat'ın Avcılar'daki satış ofisi önünde protesto gösterisi gerçekleştirecek...

Tek-Art İnşaat'ın 2014 yılı olağan genel kurulu tescillendi!

Tek-Art İnşaat Ticaret Turizm Sanayi ve Yatırımlar A.Ş. 'nin 16 Kasım 2015 tarihinde yapılan 2014 yılı Olağan genel kurul Toplantısı İstanbul Ticaret Sicil Memurluğu tarafından bugün tescil edildi.

İnşaat iskan ruhsatı harcı 2015!

Bir yapının inşaat çalışmaların sona erdikten sonra, yapının kullanılabilmesi için iskan ruhsatının alınması gerekiyor. İnşaat iskan ruhsatı için ne kadar harç ödemesi yapılır? İşte inşaat iskan ruhsatı harcı 2015..

İnşaat ruhsatı harçları 2015!

Bir arsa üzerinde yapılacak inşaat için belediyeden ruhsat alınıyor. Ruhsat alma sürecinde gerekli harç ödemelerinin de yapılmış olması gerekiyor. Peki, ruhsat alırken belediyeye ne kadar harç ödenir? İnşaat ruhsatı harçları 2015 ne kadar?

2015 İnşaat markaları Haberi

2015 İnşaat markaları

Yeni dijital çağa markaların adapte olma sürecini değerlendiren Küçükkoyuncu, tüketiciyi satın almaya zorlayan eski usül pazarlama yöntemleri yerine global şirketlerin tüketiciye yeni bilgiler veren içerik odaklı pazarlama anlayışını benimsediğini söyledi.


Markaların da birer yayıncı haline geldiğinin altını çizen Wise TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Küçükkoyuncu, “İnternet mecrası her geçen yıl markaların daha fazla bütçe ayırdığı bir alan. Hedef kitleye ulaşmanın vazgeçilmez bir enstürmanı. Ancak buradaki başarınız dijital pazarlama stratejinizle ilgili. Son yıllarda klasik internet reklamlarının tüketici tarafında sempati uyandırmadığı gerçeğiyle özellikle global şirketler önemli birtakım değişikliklere gitti. Tüketicilere yepyeni bilgiler vermek, kaliteli içerik sunmak, bir yayın anlayışı benimsemek ve bu sayede takipçilerini kendine çekmek, en çok kabul gören dijital pazarlama trendlerinden biri haline geldi. Yeni dijital çağda herkes bir yayıncı,...