23 / 11 / 2024
fuzul

3. köprü kuleleri son durum

3. köprü kuleleri son durum

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde, Anadolu yakasında temelden 318 metre, Avrupa yakasında ise 322 metreye ulaşan kulelerin yapımı tamamlandı.

3. köprünün kulelerinde sona doğru!

Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında İstanbul Boğazı üzerinde yapılacak 3. Köprü'nün yapımına hızla devam ediliyor. Garipçe ile Poyrazköy arasında yapımı süren köprünün yüksekliği 322 metre olacak. Kuleler günde ortalama 2 metre yükseliyor...

3. Köprü'de sıra Çamlık Tüneli çalışmalarında!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı.

İşte 3. Köprü'den en yeni kareler!

Trafiği rahatlatacak 3. Boğaz köprüsünün yapımı devam ediyor. 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı. İşte köprünün son fotoğrafları;

3.Köprüde kedi yolu tamamlandı!

2013 yılında yapımına başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı.

3. Köprü'de kedi yolu tamamlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı.

3. Köprüde iki yaka birbirine bağlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve 25 Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasında kedi yolu ve ana kablonun yapımında kullanılacak kılavuz halatı çekilmesi işlemi tamamlandı.

3. köprüde ilk defa iki yaka birbirine bağlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasında kedi yolu ve ana kablonun yapımında kullanılacak kılavuz halatı çekilmesi işlemi tamamlandı.

3. köprüde iki yaka ilk defa birleşti!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kuleleri arasında kedi yolu ve ana kablonun yapımında kullanılacak kılavuz halatı çekilmesi işlemi tamamlandı. İki yaka ilk defa birbirine bağlandı.

3. köprünün kuleleri tamamlandı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde, Anadolu yakasında temelden 318 metre, Avrupa yakasında ise 322 metreye ulaşan kulelerin yapımı tamamlandı.

3. köprünün betorname işlemi tamamlandı!

Yapımı hızla devam eden 3. köprüde kulelerin betonarme işlemi biterken, köprüye atılacak tabliyeler için inşaata yüzen vinç getirildi. Haydarpaşa Limanı’nda bekletilen tabliyeler ise ilk kez görüntülendi.

Yücel Çelikbilek'ten 3. Köprü'ye ziyaret!

Beykoz Belediye Başkanı Yücel Çelikbilek, Yavuz Sultan Selim Köprüsü inşaatını ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı. Çelikbilek, 3. Köprü'nün üzerinden raylı sistem geçen tek katlı asma köprü olarak dünyada ilk olduğunu vurguladı.

3. köprü ve 3. havalimanı arsa fiyatlarını artırdı!

İstanbul İnşaatçılar Derneği (İNDER) Yönetim Kurulu Başkanı Nazmi Durbakayım, ulaşım alanındaki mega projelerin konut sektörüne getirdiği hareketliliğe işaret etti. Durbakayım, 3. köprü ve 3. havalimanı arsa fiyatlarını artırdığını söyledi...

3.havalimanı ve 3.köprüde kesilen ağaçlar için 5 fidan dikilecek!

'Çılgın Projeler' için ağaç kesimi polemiği Meclis'e taşındı. 3. Köprü, 3. Havalimanı ve bağlantı yolları için ne kadarlık orman alanın yok edildiğini soran CHP'li Umut Oran'a cevap, Orman ve Su İşleri Bakam Veysel Eroğlu'ndan geldi..

3. köprü inşaatından son durum fotoğrafları!

IC İçtaş – Astaldi JV tarafından çalışmaları yürütülen 3. köprü projesinin 2014 yılı bitiminde son hali görüntülendi. İşte 29 Ekim 2015 tarihinde açılacak olan 3. köprü projesinin son fotoğrafları...

3. köprü kuleleri son durum Haberi

3. köprü kuleleri son durum

Yavuz Sultan Selim ismi verilecek olan 3. Boğaz köprüsü'nden araçların ve trenlerin geçeceği çelik tabliyelerin ikisi ise deniz yoluyla getirilerek kule altına kadar olan bölüme yerleştirildi. Daha sonra toplam 60 tabliye iki kule arasına uzanacak.


ŞEHİR GİBİ ŞANTİYE


Havadan yapılan çekimlerde 6 bin 500 işçi ile 600 mühendisin görev yaptığı dev projenin şantiyesi ise adeta küçük bir kenti andırıyor. Haftanın 7 günü 24 saat aralıksız sürdürülen çalışmalarda aralarında dozer, greyder, kule vinçlerin de bulunduğu yaklaşık 1000 büyük iş makinası kullanılıyor. Hava şartlarının zaman zaman olumsuz etkilediği çalışmaların 24 saat aralıksız devam ettiği belirtildi.


ÜZERİNDE RAYLI SİSTEM OLAN DÜNYANIN EN UZUN ASMA KÖPRÜSÜ OLACAK


İstanbul'un 3. Köprüsü, 59 metrelik genişliği ile bittiğinde dünyanın en geniş köprüsü unvanını alacak. 8 şerit karayolu 2 şerit demiryolu...