13 / 11 / 2024

3. köprü kuzey ormanları sarıyer

3. köprü kuzey ormanları sarıyer

Boğaz'da 3. köprünün yapımı ile tartışılmaya başlanan İstanbul'un Kuzey Ormanları için Sarıyer'de eylem yapıldı.Kuzey Ormanları Savunması'nın çağrısı ile toplanan yüzlerce kişiye paramatorlar da destek verdi...

Rekabet Kurumu: 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu hisse devri izne tabi değil!

Rekabet Kurumu, 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Yatırım ve İşletme A.Ş. hisse devri işleminin 'izne tabi olmadığına' karar verdi.

3 milyar dolarlık 3. Köprü'nün yüzde 51’i nasıl 688 milyon dolara satıldı?

3 milyar dolar civarında yatırım öngörülen 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nun yüzde 51'inin 688 milyon dolara satılacak olması kafada soru işaretlerine neden oldu.

3. Köprü’de neler oluyor?

İtalyan Astaldi 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinden çıkıyor. İtalyanlar dev projeden çıkarken 6 Çinli şirket ise oluşturdukları konsorsiyumla projenin yüzde 51'ini satın alacak. 

3.köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu arsa yatırımı için fırsatlar sunuyor!

Yatırım ve Gayrimenkul Danışmanı Gamze Özlü, 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu çevresindeki arsaların yatırım için fırsatlar sunduğunu ifade etti...

Nihat Özdemir: 3. Köprü bağlantıları için finansmanı beklemedik!

3. Köprü’nün açılmasıyla yaşanan trafik sıkıntısını çözecek Kuzey Marmara Otoyol projesi konsorsiyumunda yer alan Limak’ın Başkanı Nihat Özdemir,“Sıkıntının farkındayız, bir an evvel çözmek için yolun yapımına finansmanı beklemeden başladık. Şu an 1500 kamyon şoförü arıyoruz” dedi.

3. köprüde çalışan işçilerinin ikramiyesi ödendi!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde çalışan işçilerin ikramiyeleri verilen söz üzerine ramazan ayından önce ödendi.

3. Köprü bağlantı yollarında son durum!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesi kapsamında inşa edilen 116 kilometrelik otoyol ve otoyola erişimi sağlayan bağlantı yollarının büyük bir bölümü tamamlandı. Otoyolda Akıllı Ulaşım Sistemi için çalışma başlatıldı.

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde çalışmalar sürüyor!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde "işçilerin ücretlerini alamadığı için iş yavaşlatma eylemi yaptığı" yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

3. Köprü'nün şantiye alanını su bastı!

Beykoz Riva yolu üzerinde bulunan Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. köprü şantiye alanı sular altında kaldı. Ekipler şantiye alanındaki suyu tahliye çalışmalarına başladı.

KOS, 3. köprü projesini protesto etti!

Kuzey Ormanları Savunması (KOS) İstanbul’un son nefes borusu olan Kuzey Ormanları hattında ağaç kesimi yapılarak devam eden 3. köprü projesinin şantiye alanında iş makinelerini durdurdu, önünde basın açıklaması yaptı.

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda son durum!

İstanbul'un iki yakasını 3. kez birbirine bağlayacak olan 3. Köprü Projesi'nde çalışmalar büyük hızla sürüyor. Projede son aşamalara gelindi. En yeni video ve fotoğraflar haberimizde.

3. köprü bağlantı yollarının imar planları meclisten geçti!

3. Köprü'yü ilgilendiren Kuzey Marmara Otoyolu’nun bağlantı yollarına ait 1/5 bin ölçekli imar planları, İBB Meclisi'nden geçti.

3. Köprü'nün bitimine 648 metre kaldı!

Yapımına 2013 yılında başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesinde köprü kulelerine ana taşıyıcı kablonun döşenmesine başlandı.

3. köprü kuzey ormanları sarıyer Haberi

3. köprü kuzey ormanları sarıyer

Boğaz'da 3. köprünün yapımı ile tartışılmaya başlanan İstanbul'un Kuzey Ormanları için Sarıyer'de eylem yapıldı. Kuzey Ormanları Savunması'nın çağrısı ile toplanan yüzlerce kişiye paramatorlar da destek verdi. Paramotorlar gökyüzünde 'Katliamı durdurun' yazılı pankart açarken grup üyeleri Belgrad Ormanı ve Kuzey Ormanları adına birer mektup okudu. 


Basın açıklamasında da şöyle denildi: "Bu katliamı durdurun! Avrupa'nın biyolojik çeşitlilik bakımından en değerli ve en acil korunması gereken 100 ormanından biri sayılan, 2 bin bitki türü, göçmen kuşlar ve tüm İstanbullular için yaşamsal bir öneme sahip olan Kuzey Ormanları'nın yaşam birliğini parçalayan 3. köprü inşaatına son verin. İstanbul'un sonu olacak; şehre ve halka hiçbir yararı olmayan; kente 10 milyonluk büyük bir nüfus ekleyecek emlak odaklı, Yeni İstanbul, 3. havalimanı, Kanal İstanbul gibi çılgın projeleri uygulamayı...