03 / 05 / 2024

3. Köprü projesi ÇED raporu

3. Köprü projesi ÇED raporu

İstanbul 3. Köprü projesinin Çevresel ve Sosyal Etki Değerlendirme Raporu'ndaki analizler açısından değerlendirilmesine ilişkin soru önergesi hazırlandı..

3.Köprü-3.Havalimanı-Halkalı Demiryolu Projesi'nin ÇED süreci başladı!

Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü tarafından hayata geçirilecek olan 3. Köprü-3. Havalimanı-Halkalı Hızlı Tren Hattı için ÇED süreci başlıyor. 4 milyar 421 milyon lira yatırımla inşa edilen proje 2 hat olarak planlandı.

Nihat Özdemir: 3. Köprü bağlantıları için finansmanı beklemedik!

3. Köprü’nün açılmasıyla yaşanan trafik sıkıntısını çözecek Kuzey Marmara Otoyol projesi konsorsiyumunda yer alan Limak’ın Başkanı Nihat Özdemir,“Sıkıntının farkındayız, bir an evvel çözmek için yolun yapımına finansmanı beklemeden başladık. Şu an 1500 kamyon şoförü arıyoruz” dedi.

3. köprüde çalışan işçilerinin ikramiyesi ödendi!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde çalışan işçilerin ikramiyeleri verilen söz üzerine ramazan ayından önce ödendi.

3. Köprü bağlantı yollarında son durum!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu projesi kapsamında inşa edilen 116 kilometrelik otoyol ve otoyola erişimi sağlayan bağlantı yollarının büyük bir bölümü tamamlandı. Otoyolda Akıllı Ulaşım Sistemi için çalışma başlatıldı.

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde çalışmalar sürüyor!

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde "işçilerin ücretlerini alamadığı için iş yavaşlatma eylemi yaptığı" yönündeki haberlerin gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

3.köprü inşaatında son durum!

ICA'nın hayata geçirdiği 3. Boğaz Köprüsü'nde çelik tabliye montaj işlemlerinde ilk aşama bitirildi. 3. Köprü Projesi'nde 59 çelik tabliyeden 48'inin montaj ve kaynak işlemi tamamlandı. Asya ve Avrupa yakasının birleşmesine 247 metre kaldı.

3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nda son durum!

İstanbul'un iki yakasını 3. kez birbirine bağlayacak olan 3. Köprü Projesi'nde çalışmalar büyük hızla sürüyor. Projede son aşamalara gelindi. En yeni video ve fotoğraflar haberimizde.

3. Köprü'de 41 tabliyenin işlemi tamamlandı!

3. Köprü Projesi'nde çelik tabliye yapımı sürüyor. 59 çelik tahliyeden 41 'inin montaj ve kaynak işlemi tamamlandı, iki yakanın birleşmesine 415 metre kaldı.

3.Köprü'de iki yakanın birleşmesine 585 metre kaldı!

İstanbul'un 3. Köprü projesi olan Yavuz Sultan Selim Köprüsü'nde iki kıta arası mesafe 585 metreye düştü. 3. Köprü Projesi'nde 34 çelik tabliyenin montajıyla iki yakanın birleşmesine 585 metre kaldı.

3. Köprü'de iki yakanın birleşmesine son 585 metre!

3. Köprü Projesi'nde 34 çelik tabliyenin montajıyla iki yakanın birleşmesine 585 metre kaldı. ICA'nın hayata geçirdiği 3. Boğaz Köprüsü'nde çelik tabliye montaj işlemlerinde son dönemece girildi.

3.Köprüde kedi yolu tamamlandı!

2013 yılında yapımına başlanan 3 milyar dolar maliyetli 3. Köprü ve Kuzey Marmara Otoyolu Projesi'nde köprü kuleleri arasındaki ana kablonun döşenmesinde kullanılacak kedi yolu tamamlandı.

3. Köprü'nün son durumu havadan görüntülendi!

Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamında inşa edilen 3. Köprü inşaatının son durumu drone ile görüntülendi. Proje Dünyanın en büyük asma köprüsü özelliği taşıyor.

Rakamlarla Yavuz Sultan Selim Köprüsü (3.köprü)!

3. Boğaz Köprüsü'nü de içeren Kuzey Marmara Otoyolu Projesi Odayeri-Paşaköy bölümü, 60 kilometrelik 8 şeritli ana yoldan oluşacak. Garipçe-Poyrazköy arasındaki 3. köprü 1408 metre uzunluğunda...

3. Köprü projesi ÇED raporu Haberi

3. Köprü projesi ÇED raporu



CHP İstanbul Milletvekili Mustafa Sezgin Tanrıkulu, İstanbul 3. Köprü projesinin Çevresel ve Sosyal Etki Değerlendirme Raporu'ndaki analizler açısından değerlendirilmesine ilişkin soru önergesi hazırladı. Tanrıkulu sorularını Başbakan Yıldırım'a sordu.


Tanrıkulu önergesinde "3. Köprü ile ilgili olarak, 327 sayfalık Çevresel ve Sosyal Etki Değerlendirme Raporu'nda yer aldığı üzere, eğer gerekli önlemler alınmazsa, İstanbul'u nelerin beklediği ayrıntılı analizlerle kaleme alınmış ve şehrin havasının, suyunun, bitki örtüsünün, canlıların, trafiğin, arazinin, arkeolojik mirasın hepsi ayrı ayrı incelenmiştir." diyerek 8 soru sordu.


Tanrıkulu'nun soruları

1- Su numunelerinin alındığı 20 ayrı noktanın fiziksel rahatsızlıklar karşısında hassasiyete sahip olduğu iddiası doğru mudur? İddia doğru ise, bu hassasiyetler nelerdir? Bu noktalara gidebilecek sızıntıların nihai içme suyu kaynaklarına erişmesi sakınca yaratmayacak mıdır?


2- Projenin inşası yüzeysel su kaynakları üzerinde geçici rahatsızlıklara ve...