40 mahalleye 40 market Haberi
“40 mahalleye 40 market” sloganıyla 1989 yılında Mis Koop üyeleri, Elazığlı işadamları ve esnafların güçlerini birleştirmesinden oluşan Mis Holding’in hakim ortak olduğu Misaş A.Ş, Doğu Anadolu’nun ilk GYO şirketini kurmak için resmi çalışmaları başlattı.
İlk kuruluş hedefleri, “40 mahalleye 40 market” olan Elazığlı işadamları, gıda ile başladıkları iş hayatlarına, ilerleyen yıllarda eğlence, alışveriş, otel ve residence projelerini de içeren Doğu Anadolu’nun en büyük kompleks yatırımı Misland’la devam etti.
Üç ayrı şirkette 940 ortağı, 700 çalışanın ve müşterilerinin desteğiyle hayata geçirdikleri Misland projesiyle Elazığ’a 100 Milyon TL değerinde bir eser bıraktıklarını belirten Demirbağ, bu yıl şehir dışından yabancı yatırımcı ve ortak arayışlarına hız vereceklerini söyledi. Demirbağ, “Misland’ı canlandırarak, Elazığ’ı bölge illerinin cazibe merkezi haline getirmeyi, Misland’ı Elazığ’ın markası yapmayı hedefliyoruz. Son söz...