Akasya Acıbadem avm ziyaretçi sayısı Haberi
Geçen ay açılan Akasya Acıbadem AVM, kısa sürede hafta sonları 100 bin ziyaretçi çekmeyi başardı. Yatırımcı firma Saf GYO'nun Genel Müdürü Zeynep Akdilli Oral, "Burada müşterilerimizin 'window shopping' yani 'vitrin bakma'nın ötesine geçeceğine inanıyoruz" dedi.
Akkök, Yıldız Holding, Sinpaş GYO ve Doğu- Batı Grubu'nun ortaklığıyla kurulan Saf GYO'nun geçen ay faaliyete geçen alışveriş merkezi Akasya Acıbadem, Anadolu Yakası'nın çekim merkezi olmayı hedefliyor. Saf GYO Genel Müdürü Zeynep Akdilli Oral, Akasya Acıbadem'de ziyaretçilerin "window shopping" yani vitrin bakmanın ötesinde alışverişe de ağırlık vereceğini söyledi. Kısa sürede hafta sonları 100 bin ziyaretçiye ulaşmayı başardıklarını belirten Oral, Anadolu'nun yanı sıra Avrupa yakasından da yoğun ziyaretçi aldıklarını açıkladı. Marka karması, konsepti ve ulaşım ağının kolay olması nedeniyle ziyaretçilerin Akasya Acıbadem'i kısa sürede benimsediğine işaret...