Alican ADAŞ Haberi
Üretimden sonraki aşama olan pazarlama, reel ve inovatif yöntemleri uygulamaya sevk etti. Sektörde üretilen mamülün pazarlanması hususunda büyük başarılar elde eden, interaktif satış sistemini mobilya sektöründe uygulanabilir hale getiren “Mobilyaminegölden” adıyla internet üzerinden kurduğu pazarlama ağıyla Türkiye’nin en ücra köşesine kadar nakliye ve montaj taahhüdünü gerçekleştiren Adaşlar Mobilya’nın Genel Müdürü Alican ADAŞ’ın konu ile ilgili görüşlerine başvurduk.
Sayın ADAŞ, interaktif ortamda mobilya pazarlaması yapmak fikri nasıl doğdu? Bu yöntem ile mobilya pazarlamak ülkemizde kabul gördü mü?
Öncelikle teşekkür ederim. İletişim ve bilgi paylaşımını, akılları hayrete düşürecek tarzda kolaylaştıran interaktif dünya, bir o kadar da, ürün ve mamül pazarlama alanında, hayatı çok kolaylaştırdı. Pazarlama dünyası, interaktif satış dünyasına, yeni teknolojilere ayak uydurmaya çalışıyor. Pazarlama mantığımızı, doğrudan satış zeminine ve interaktif yöntemi, hedef...