Alman Duravit doğu projeleri Haberi
Banyo vitrifiye devi Alman Duravit, 2001 yılında Türkiye pazarına girdi. Hedef kitlesi üst gelir grubu müşteriler olan, Philippe Starck, Norman Foster gibi ünlü tasarımcı ve mimarla çalışan Duravit; 5 yıldızlı otel, rezidans, konut ve hastanelerle çalışıyor. A ve A Plus olarak nitelendirilen lüks gelir grubuna hitap eden Duravit, bu grubun yer aldığı pazarın yüzde 40’ına hakim. Dünyadaki 10 üretim tesisinden birini İstanbul’a kuran Duravit, Türkiye’de yılda 250 bin adet seramik, lavabo, klozet ve pisuvar üretiyor. Üretiminin yarısını ihraç eden marka bu yıl 30 büyüme öngörüyor. 2017 hedefi 100 milyon TL ciro.
Yarısı ihracata gidiyor
Duravit Türkiye Genel Müdürü Müfit Ülke, yüksek büyüme hedefi koymalarında inşaat sektöründeki büyümenin ve kaliteli banyo talebinin artmasının etkili olduğunu anlattı. Bugüne kadar 500’ün üzerinde konut, otel,...