29 / 12 / 2024

Alo 181 çağrı merkezi

Alo 181 çağrı merkezi

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181 kentsel dönüşüm hattı çalışmalarını sürdürüyor!

“Kentsel Dönüşümle Afetlere Hazır Türkiye” mesajıyla, depreme karşı dayanıksız olduğu tahmin edilen yaklaşık 6,5 milyon binayı yenilemeyi hedefleyen Çevre ve Şehircilik Bakanlığı çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

ALO 181 en çok kentsel dönüşüm için aranıyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nın mevzuat alanına ilişkin olarak kurulan ve merkezi Trabzon'da bulunan 'ALO 181 Çağrı Merkezi'ne vatandaşlarca yapılan aramalar, ağırlıklı olarak Kentsel Dönüşüm ve çevre uygulamalarına ilişkin oldu...

Kentsel dönüşümü merak eden İstanbullular Alo 181 çağrı merkezini arıyor!

Çevre ve şehircilik konusundaki sorulan yanıtlamak, ihbar ve şikâyetleri değerlendirmek amacıyla oluşturulan " Alo 181 " çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı...

Kentsel dönüşümü en çok İstanbullu merak ediyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'nca vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla hayata geçirilen "Alo 181" çağrı merkezi, en çok İstanbul'dan aranırken, en fazla merak edilen konu ise kentsel dönüşüm oldu...

İstanbullu en çok kentsel dönüşümü merak ediyor!

Çevre ve şehircilik konusundaki soruları yanıtlamak, ihbar ve şikayetleri değerlendirmek için oluşturulan "Alo 181" çağrı merkezini geçen yıl 242 bin 347 kişi aradı. İstanbullu en çok kentsel dönüşümü merak ediyor...

Alo 181 çağrı merkezi, günde ortalama bin çağrıya cevap veriyor!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı bünyesinde çevreyle ilgili hizmet vermek amacıyla ocak ayında kurulan " Alo 181 " çağrı merkezi, günde ortalama bin çağrıya cevap veriyor

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Malatya'da 3 bin 181 konut ağır hasarlı!

Elazığ'da meydana gelen deprem sonrasında Malatya'da yürütülen hasar tespit çalışmalarında 3 bin 181 binanın ağır, 4 bin 626 binanın az hasarlı olduğu tespit edildi...

Deprem sonrası riskli yapılara ilişkin bilgi almak isteyenler ALO 181'i arıyor!

Elazığ'daki 6.8'lik depremin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi ALO 181'i arayanların sayısı yüzde 45 arttı...

Depremden sonra 32 bin kişi Alo 181’i aradı!

İstanbul’da Silivri merkez üssünde gerçekleşen 5.8’lik deprem, vatandaşlarda büyük korkuya sebep oldu. Deprem sonrası ALO 181 Çağrı Merkezi’ni, hasarlı bina bildirimi ve kentsel dönüşüm ile ilgili toplam 31 bin 819 kişi aradı…

Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili çok fazla soru geliyor. Sizler için gelen en sık 5 soruyu sizler için derledik. İşte Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru...

ALO 181'e riskli yapı müracaatı arttı!

İstanbul Kartal'da 6 Şubat'ta Yeşilyurt Apartmanı'nın çökmesinin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezine gerçekleştirilen riskli yapı müracaatı ciddi oranda arttı. 

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

ALO 181'de son zamanlarda sorulan sorular neler?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi “ALO 181”i vatandaşlar en çok kentsel dönüşüm için aradı. Hattı en çok kentsel dönüşüm ve tapu kadastro uygulamalarına ilişkin konularda bilgi edinmek için arıyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı alo 181 hattı hizmeti vatandaşları memnun ediyor!

Kuruluşunun 3. yılına giren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi ALO 181 verdiği hizmetle vatandaşın takdirini kazandı.

Tapu Kadastro Alo 181 hattı yoğun ilgi görüyor!

2014 yılı Eylül ayından bu yana tapu ve kadastro konusunda vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

Alo 181 çağrı merkezi Haberi

Alo 181 çağrı merkezi


Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin hızlı ve kolay yapılabilmesi amacıyla "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden üç yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi. 


AA muhabirinin Bakanlık yetkililerinden aldığı bilgiye göre, 2014'te hizmete açılan "ALO 181" çağrı merkezi sayesinde vatandaşlar, 7 gün 24 saat operatörler yardımıyla tapu müdürlüklerindeki işlemleri için randevu alabiliyor, tapu ve kadastroyla ilgili konularda bilgi edinebiliyor.


Bu kapsamda tapu ve kadastro hattından bu güne kadar 542 bin 950 vatandaş hizmet aldı. Arayan vatandaşlardan 184 bin 231'i hattı, tapu kadastro müdürlüklerindeki işlemlerine yönelik randevu almak için kullandı. 


Çağrı merkezini geçen yıl 78 bin 92 kişi ararken, 2017'de 60 bin 105 vatandaşın çağrısı yanıtlandı.


- En çok İstanbul aradı


Hattı en fazla İstanbul'da yaşayan vatandaşlar kullandı. İstanbul'u, Ankara, İzmir,...