21 / 12 / 2024

Alo 181 Tapu

Alo 181 Tapu

2014 yılı Eylül ayından bu yana Tapu ve Kadastro konusunda da vatandaş aramalarını karşılamaya başlayan Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Tapu Kadastro Çağrı Merkezi Alo 181 hattından Nisan ayında 11 bin 940 kişi hizmet aldı.

ALO 181'e 2023'ün ilk yarısında 640 bin 795 çağrı geldi!

Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre, ALO 181 Çağrı Merkezi ile 2023 yılının ilk yarısında 640 bin 795 çağrı kayda alındı.

Carrefour'da çamaşır deterjanları indirime girdi: 10 kg Rinso 149,90 TL'ye, 7 kg ALO 181,01 TL'ye düştü

Carrefour indirimlerine devam ediyor. Birçok ürünün fiyatları düşerken toz çamaşır deterjanlarında da fiyatlar indirime girdi. Rinso, OMO, ALO, Peros, Ariel gibi pek markada fiyatlar düştü. İşte Carrefour indirimli deterjan fiyatları...

Alo 181 ne işe yarar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atık konulu şikayet ve ihbarlar bakanlığa iletebiliyor. Peki Alo 181 ne işe yarar? Alo 181 nedir? İşte Alo 181 şikayet hattı...

Emlak beyan değeri online alınabilecek!

Gerek koronavirüs gerekse de işlem sahiplerinin memnuniyeti için tapuda fiziki işlem başvuruları sona eriyor. Yapılacak başvurular, internet yoluyla 7/24 esasına göre ‘web- tapu’ ve  ‘Alo 181’ üzerinden gerçekleştirilebiliyor.

Binasının dayanıklılığını merak eden ALO 181'i aradı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığının ALO 181 hattını İzmir depremi sonrasında arayan vatandaşların en çok merak ettiği konu "binasının riskli olup olmadığı ve zeminin sağlamlığı" oldu.

Deprem sonrası riskli yapılara ilişkin bilgi almak isteyenler ALO 181'i arıyor!

Elazığ'daki 6.8'lik depremin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının çağrı merkezi ALO 181'i arayanların sayısı yüzde 45 arttı...

Depremden sonra 32 bin kişi Alo 181’i aradı!

İstanbul’da Silivri merkez üssünde gerçekleşen 5.8’lik deprem, vatandaşlarda büyük korkuya sebep oldu. Deprem sonrası ALO 181 Çağrı Merkezi’ni, hasarlı bina bildirimi ve kentsel dönüşüm ile ilgili toplam 31 bin 819 kişi aradı…

Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili çok fazla soru geliyor. Sizler için gelen en sık 5 soruyu sizler için derledik. İşte Alo 181'e doğal sit alanı ile ilgili sorulan en sık 5 soru...

ALO 181'e riskli yapı müracaatı arttı!

İstanbul Kartal'da 6 Şubat'ta Yeşilyurt Apartmanı'nın çökmesinin ardından Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181" çağrı merkezine gerçekleştirilen riskli yapı müracaatı ciddi oranda arttı. 

Alo 181 en çok kentsel dönüşüm için arandı!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’nın Alo 181 hattına çağrı yağdı. 2018’de 877 bin 264 vatandaşın aradığı çağrı hattın numarası en çok kentsel dönüşüm için arandı.

ALO 181 imar barışı hattına yoğun ilgi!

İmar Barışı başvurularının alındığı Çevre ve Şehircilik Bakanlığının "ALO 181 Çağrı Merkezi"ne gelen bazı ilginç çağrılar gülümsetti.

İmar Barışı için özel hat kuruldu!

İlginin her geçen gün arttığı İmar Barışı'nda, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı vatandaşlarla birebir iletişim kuruyor. Bakanlık ayrıca yine bakanlığın çağrı merkezi olan Alo 181'i de sürece dahil etti...

Tapuda beklemeye 'ALO 181' ile son verildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca, tapu ve kadastro işlemlerinin daha hızlı ve daha kolay yapılabilmesi için "ALO 181 Tapu ve Kadastro Hattı" üzerinden 3 yılda 542 bin 950 vatandaşa hizmet verildi.

Alo 181 Tapu Haberi

Alo 181 Tapu

7/24 hizmet verme esasına göre çalışan Çağrı Merkezini 7 bin 564 kişi bilgi edinme amaçlı olarak ararken 3 bin 959 arama da online randevu işlemleri için gerçekleştirildi.

Vatandaşlar bu hizmetle tapu ve kadastro müdürlüklerinde sıra beklemeden almış oldukları randevu saatine göre işlemlerini çok kısa bir sürede çözebiliyor.

Kurumdan yapılan açıklamada online randevu almak için arayan vatandaşların oranı toplam aramaların % 33’ünü oluşturdu.

EN ÇOK TAPU İŞLEMLERİ SORULDU 

Alo 181 hattına en çok sorulan konu Tapu İşlemleri hakkında olurken 44 şikâyet başvurusu, 64 Kadastro ve 63’te teknik işlem kaydı yapıldı.

İletişim hattına en fazla arama İstanbul, Ankara, Antalya, İzmir, Bursa, Muğla, Tekirdağ, Konya, Gaziantep, Kocaeli illerinden yapıldı.

Çağrı Merkezi’nden vatandaşlara yapılan aramalar neticesinde % 94 memnuniyet oranına ulaşıldığı...