Alo tapu no Haberi
Tapu ve Kadastro birimlerine yönelik soru, istek, randevu ve şikayetlerin takibi ile hizmetin iyileştirilmesi işlevlerinin tek bir merkezden etkin, hızlı ve güvenli bir şekilde yürütülmesini sağlıyor. Çağrı merkezinin hizmete açıldığı günden bu yana iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı. Buna göre çağrı merkezini tapu ve kadastro konularında toplam 2 bin 63 kişi ararken, bu aramaların yüzde 96'sı bilgi, yüzde 3'ü şikayet, yüzde l'ini ise ihbarlar oluşturdu.
ALO Tapu Hattı en fazla konut sektörünün de çok canlı olduğu İstanbul'dan arandı. İstanbul'un ardından en fazla arama yapılan iller sırasıyla Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Adana, Tekirdağ, Kocaeli ve Mersin oldu. Vatandaşların yaptığı bilgi amaçlı aramalarda en çok sorduğu sorular ise şöyle: "Kentsel dönüşüme katıldık, tapu harçlarından da muaf mıyız?
Taşınmazımızın satışı...