altın emla franchise Haberi
2020'nin ilk zamanlarında başlayan ve hayat koşullarında aşamalı olarak değişikliklere neden olan Kovid-19 salgını, dünya genelini ve ülkemizi etkisi altına aldı. Franchising sistemiyle bbüyüme gösteren birçok marka, yeni stratejiler geliştirirken, dijitalleşme konusunda da yol katetti.
Para Dergisi'nden Ayşegül Küçükkurt Zor'un haberine göre; gıdadan gayrimenkule, e-ticaretten araç muayeneye, kargocudan temizlik sektörüne kadar birçok sektörde franchise yöntemiyle büyüme planlanıyor.
Altın Emlak dijital altyapıya geçiyor
1998'den bu güne faaliyetlerini sürdüren Altın Emlak'ın toplam 105 şubesi mevcut. Bunların 104 tanesi yurt içinde, bir tanesi ise yurt dışında hizmet sunuyor. Altın Emlak, 2021'in sonuna kadar 30 şubenin daha açılışını yapmayı planlıyor. Kovid-19 salgını ardından dijitale ağırlık veren ve bu yönde Ar-Ge çalışmalarını sürdüren firma, sanal turlar, sosyal medya içeriği, drone çekimli protföy tanıtımları gibi teknoloji...