ankara markalşma enstitüsü Haberi
Ankara Sanayici ve İşadamları Derneği (ASİAD) Başkanı Barış Aydın, artık bir sanayi kenti olan Ankara’nın, turizmde de potansiyelini kullanarak hamle yapabilmesi için etkin bir markalaşma stratejisi ile “marka kent” olma sürecine ivme kazandırması gerektiğini bildirdi.
Aynı zamanda Ak Parti’den Milletvekili aday adayı olan Barış Aydın yaptığı açıklamada, ülkelerin dünyadaki tanınırlıkları ve imajının, kalkınma ve refah için gerekli kaynak ve yatırımları çekebilmede önemli bir unsur olduğunu belirtti. Aydın, farklı sosyokültürel yapılara sahip şehirlerden oluşan ülkeler için akılda kalıcı bir algı yaratma noktasında ise artık ülkelerden çok kentlerin ön plana çıktığını vurguladı. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nca hazırlanan “Türkiye Turizm Stratejisi 2023 ve Turizm Stratejisi Marka Kent Eylem Planı” (2007–2013) kapsamında Marka Kentler Projesine seçilen İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya gibi kentlerde kent turizmi...