asansör ruhsatı almak için hangi belgeler gerekli Haberi
Asansör ruhsatı almak için gerekli belgeler!
Asansörlü olarak inşa edilen ya da yapıya sonradan asansör eklenen binaların asansörleri için belediyeden bu ruhsatı alması gerekiyor.
Belediyelerden asansör ruhsatı almak için gerekli evraklar belediyeden belediyeye değişmek ile birlikte şu şekilde sıralanıyor:
-Dilekçe
-CE belgesi
-ISO 9001 Belgesi
-AT Uygunluk Belgesi
-CE li Malzemelerin seri numalarının olduğu güvenlik ekipmanları listesi
-Süresi 2 yıl olan bakım sözleşmesi
-Garanti Belgesi
-Yapı Denetimden Onaylı Yazı ve Projelerin ve hesapların onayı
-Asansör son kontrol formu dolu hali
-Mukavemet hesapları
-Uygulama projesi
Dilekçe örneği:
............ Belediye Başkanlığı
İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne
...................... Mahallesi ......... pafta ............ parsel nolu yer üzerinden ............ adet asansörüne ruhsat verilmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim.
Yapı Ruhsat Sahibi
Ad Soyad:
Adres:
Tel No:
Asansör firması:
..../..../2014
Işıl Seren...