29 / 04 / 2024

avm ciro 2019

avm ciro 2019

BMD Başkanı Sinan Öncel, markaların 2019’a kiralamalarda TL’ye dönüşün morali ile başladığını vurguladı. Öncel, yıllar sonra ilk kez kira konusunda öngörülebilir bütçe yapabilme imkanlarının olduğunu söyledi.

2019'da AVM'lerden 160 milyar TL ciro bekleniyor!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği Başkanı Hulusi Belgü, AVM'lere 53 milyar dolarlık yatırım yapıldığını ve 520 bin çalışana sahip olduklarını ifade ederek "2018'de 130 milyar TL ciroya ulaştık. 2019'da 160 milyar TL ciroya ulaşmayı bekliyoruz." dedi. 

AVM metrekare verimlilik endeksinde yüzde 77,4 artış! Kiralanabilir metrekareye düşen ciro 8.771 TL oldu!

Ekim 2023'te AVM metrekare verimlilik endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 77,4 arttı. Kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro da ülke genelinde 8 bin 771 TL oldı. İşte açıklanan Ekim verileri...

AVM'lerde kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro İstanbul'da 9.998 TL oldu! 

Ağustos 2023 döneminde AVM Metrekare Verimlilik Endeksi, bir önceki senenin aynı ayına göre nominal olarak yüzde 81,7 yükseldi. Ayrıca, AVM'lerde kiralanabilir metrekare alanı başına düşen ciro İstanbul'da 9.998 TL'ye ulaştı. İşte detaylar...

AVM Perakende Ciro Endeksi Temmuz ayında yüzde 80,5 arttı!

Resmi olarak açıklanan verilere göre, AVM Perakende Ciro Endeksi, Temmuz ayında, geçen senenin aynı ayına göre yüzde 80,5 arttı!

AVM'ler için ciro kirası talebi!

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, AVM'lere ilişkin açıklamalarda bulundu. "Bazı AVM yönetimlerinden ciro kirası ya da kira indirimi konusunda beklediğimiz yaklaşımı göremedik" diyen Öncel, bazı AVM'lerde ortak gider protestosu yapılabileceğini dile getirdi.

AVM perakende ciro endeksi yüzde 101,3 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, Haziran ayında geçen yılın aynı dönemine göre; yüzde 101,3 artarak, 457 puana çıktı.

AVM perakende ciro endeksi Nisan 2021'de yüzde 19,7 azaldı!

Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği ile Akademetre Research işbirliğinde ortaklıkla hazırlanan AVM Perakende Ciro Endeksi'nin Nisan 2021 verileri yayınlandı. Buna göre 2021 Nisan'a ilişkin AVM verileri ne oldu? İşte ayrıntılar...

AVM Ciro Endeksi Ocak ayında yüzde 13,7 azaldı!

AVM perakende ciro endeksi, 2021 Ocak ayında bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 13,7 azalarak 214 puana geriledi. 

AVM perakende ciro endeksi Ekim ayında yüzde 19,1 arttı!

AVM perakende ciro endeksi, 2020 Ekim'de bir önceki aya göre, enflasyondan arındırılmadan hesaplandığında yüzde 19,1 artarak 349 puana ulaştı.

BMD Başkanı Öncel: Ciro artışında AVM'lerde de toparlanma başladı!

AVM mağazalarında yüzde 81'in üzerinde ciro elde eden BMD üyelerinin oranı yüzde 7'den yüzde 38'e ulaştı.

AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor!

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı ve Koçtaş Yönetim Kurulu Üyesi Alp Önder Özpamukçu yaptığı açıklamada, "AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor" dedi.

Konutta yabancı cirosu yerliye göre 4 kat fazla!

Yurtdışı gayrimenkul yatırımcılarının talebi ile oluşan emlak pazarında yıllık ciro 2019 itibariyle 250 milyar dolar seviyesine ulaştı. Verilere göre bu iki ülkede yerliler bir gayrimenkulü yaklaşık 300 bin Euro’ya alırken, yabancı bu ülkelerden bir gayrimenkulü 420 bin Euro’ya satın aldı.

Akasya ve Akbatı AVM'de düşen ciro miktarı kadar kira indirimi yapılacak!

Akiş GYO A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Gökşin Durusoy, Akasya ve Akbatı AVM'de düşen ciro miktarı kadar kira indirimi yapılacağını belirtti...

BMD: Ciro kirasına dönmeyen AVM'lerde mağaza açılışları riskli!

BMD Yönetim Kurulu Başkanı Sinan Öncel, ciro kirasına geçmeyen AVM’lere ilişkin konuştu. BMD üyesi markalarla yapılan değerlendirmeler ışığında 1 Haziran’da ciro kirasına dönmeyen veya tatmin edici kira indirimi yapmayan AVM’lerde mağaza açılışlarının ticari açıdan çok riskli olduğu belirtildi...

avm ciro 2019 Haberi

avm ciro 2019

BMD Başkanı Sinan Öncel, perakende sektörünün yıl değerlendirmesi ve gelecek yıl öngörüleriyle ilgili açıklamalarda bulundu. Öncel, açıklamasında, BMD üyesi markaların cirolarının son yıllarda yüzde 12-15 aralığında büyüdüğünü, 2020'de de bu oranda büyüme beklediklerini kaydetti.

Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; 2018’i 220 milyar TL ciro ile kapattıklarını hatırlatan Öncel, "2019’da da yine çift haneli bir büyüme yakalayacağımızı ve yaklaşık 250 milyar TL ciroya ulaşacağımızı öngörüyoruz. Bu yılki büyümenin ağırlıklı bölümünün maliyete bağlı fiyat artışlarından kaynaklandığını söyleyebiliriz." dedi.

BMD’nin çatısı altında yer alan 386 markanın yurt içinde 430’u aşkın AVM’de ve caddelerde 70 bin civarında mağazasının bulunduğunu sözlerine ekleyen Öncel, şu ifadeleri kullandı:

"Bu mağazalarda ağırlıklı bölümü gençlerimiz olmak üzere 400 bin kişiyi istihdam ediyoruz. 2019 markalarımızın verimlilik temelinde büyümeye odaklandığı bir yıl oldu. Ülke ekonomimiz zorlu bir...