AVM eğlence alanı Haberi
Türkiye’de e-ticaretin hacmi sadece son bir yılda yüzde 40 büyüyerek, 60 milyar TL’ye ulaştı. Türkiye Gazetesi'nden Ömer Faruk Bingöl'ün haberine göre; son beş yıllık süreç değerlendirildiğinde ise e-ticaret, her yıl ortalama yüzde 30 büyüyor. Bu durum, perakendede bir dönüşümü beraberinde getiriyor. Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, geçtiğimiz günlerde yaptığı bir açıklamada, şu ifadeleri kullandı: “Müşteri, internetten alışverişin rahatlığına alıştı. Her şey ayağına gelsin istiyor. Gelişmeler, önümüzdeki süreçte ülkemizde e-ticaret hacminde hızlı büyüme trendinin devam edeceğini gösteriyor. Yeni dönemde e-ticaret bizim en önemli gündem başlığımızı oluşturacak ve gelecek planlarımızı bu gerçekten hareketle yapacağız. e-ticaretin yaygınlaşması, AVM ve caddelerdeki mağazalarımızda ziyaretçi sayısının azalma riskini beraberinde getiriyor. Riski en aza indirmek için, AVM ve caddelerdeki mevcut 70 bin civarındaki mağazamızı çekici hale...