avm koronavirüs Haberi
25 yıldır alışveriş merkezleri ve gayrimenkul sektörünün önemli projelerine imza atan Engin Yıldırım, 'Alışverişte yarın artık bugündür' başlıklı yazı yayınladı. İşte Engin Yıldırım'ın o yazısı...
İnsanlık tarihinde çok önemli bir dönemeçten geçiliyor. Karamsar olmanın anlamı yok. Müşteri dinamikleri ne salgın öncesine dönecek ne de yalnızca E-Ticaret kapsamında gelişecek. Dijital dönüşüm yapılan her şirketin ivmesi hızlanıyor. Artık müşteriyi memnun etmek ve müşteri sadakatini kazanmak için tüm ihtiyaçlarını çabuk bir şekilde yanıtlamak gerekiyor. Müşteriyi unutmayan, sürdürülebilir yapılar kuran, cesaretli, eleştiriye, yeniliğe ve değişime açık şirketler Kovid-19 salgınının ardından ayakta durabilecek.
İçinde bulunulan bu dönemi iyi yönetebilen AVM’ler ise eskisinden de güçlü olacaklar. Halihazırda faaliyetlerini müşteri odaklı sürdüren yenilikçi markalar da güç kazanacak. Bundan sonraki süreçte AVM’lerde fiziki mağazalar ile online alışverişin...