avm vergi ciro hedefleri Haberi
Türkiye'nin önemli 423 markasını bünyesinde barındıran ve BMD anketleri ile beraber perakende sektörüne yön vermeye devam ediyor.
Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; BMD'den, anket sonuçlarına yönelik yapılan yazılı açıklamada, Haziran ayı anketine göre, salgının başladığı Mart 2020’den itibaren sıkıntılı süreçten geçen markaların, geçen ay ilk kez rahat bir dönem yaşadığı ifade edildi. Açıklamada, pazar günlerinin kapalı olmasına karşın markaların önemli bir kısmının Haziran'da 2019'dan daha fazla ciro kazandığı açıklandı.
Açıklamada görüşlerini aktaran BMD Başkanı Sinan Öncel, 2019 cirosunu geçme oranının AVM mağazalarında yüzde 69, caddelerde ise yüzde 65 olduğunu ifade edildi.
AVM ve caddelerde her 5 mağazadan birinin 2019 cirosunun yüzde 150’e geldiğini vurgulayan Öncel, pazar günlerinin kapalı olmasına karşın Haziran cirolarında ortaya çıkan bu...