avmlerin araba verme rekabeti Haberi
Satmak için pazarlama yapmak, ticaretin birinci kuralıdır. Perakende sektörünün en dinamik segmenti olan alışveriş merkezleri (AVM) de bu kuralı en iddialı ve çekici şekilde yerine getirmek için kıyasıya rekabet ediyorlar. AVM'ler pazarlamanın temel silahlarından birisi olan promosyon verme uygulamasını sıkça kullanıyorlar. Yılbaşları promosyon konusunda yaratıcılık sınırlarının zorlandığı dönemler oluyor.
AVM'lerdeki hediye furyasının en dikkat çekicisi kuşkusuz Astoria AVM'nin 2009'da gerçekleştirdiği uçak hediye kampanyasıydı. Çekilişle bir ziyaretçisine 300 bin dolarlık uçak hediye eden AVM oldukça ses getirmişti. Bu tarihten sonra zaten pek çok hediye veren AVM'ler arasındaki hediye rekabeti daha da hızlandı. AVM'ler başta yılbaşında olmak üzere, açılış yıldönümlerinde, yaz başında ve okula dönüş öncesinde bu tür Murat i*0' kampanyaları hızlandırıyor. Yılbaşı döneminin en popüler hediyesi ise otomobil...
ALIŞVERİŞ SEPETİ BÜYÜYOR
Peki, özellikle...