19 / 05 / 2024

avrupalıların mobilya tercihi

avrupalıların mobilya tercihi

Ortadoğulular geniş ve gösterişli mobilyaları, avrupalılar az yer kaplayan mobilyaları tercih ediyor, bekarlar yaşam ünitesi, kadınlar yemek odası ve aksesuar seviyor

Avrupalılar Antalya’ya akın ediyor! Otellerde boş yer kalmadı, Antalyalı emekliler otelleri kapattı!

AB ülkelerindeki doğal gaz maliyetlerinin yüksek olması ve TL’nin yabancı para birimleri karşısında değer kaybı nedeniyle Türkiye Avrupalıların çekim merkezi haline geldi. Özellikle Avrupalı emeklilerin kışı Türkiye’de geçirmek için Antalya’da otelleri kapattığı belirtiliyor.

Bakan Karaismailoğlu açıkladı! İşte 91 milyona ulaşan mobil kullanıcıların tercihi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, 91 milyona ulaşan mobil kullanıcıların tercihini açıkladı. Karaismailoğlu, mobil abone sayısı, kullanılan internet miktarı ve fiber altyapı hakkında da bilgi verdi.

Avrupalılar Türkiye'deki bir ürüne aşırı ilgi göstermeye başladı! Hepimiz kullanıyoruz sizi de ilgilendiriyor

Avrupalıların Türkiye'de ticaretleri hız kesmeden devam ediyor. Avrupalılar son olarak Türkiye'deki önemli bir ürüne daha aşırı ilgi göstermeye başladı. İşte konuyla ilgili detaylar...

Amerikalıların konutta tercihi Türkiye oldu!

Yabancıya yapılan konut satışlarında 8 aylık sürede tüm zamanların Ocak-Ağustos rakamları elde edildi. Yabancıya konut satışında Amerikalı vatandaşlar ön plana çıktı. 

Yabancıların konutta ilk tercihi Türkiye!

Türkiye'de özellikle Afgan vatandaşları tarafından konut yatırımları 5 yıldır artmaya devam ediyor. Özellikle oturum izni almak için ev alan vatandaşların sayısı 2021'nin ilk aylarında bir hayli arttı. 

Yabancıların konutta ilk tercihi İstanbul!

Türk Lirası'nın değer kaybetmesiyle yabancı vatandaşları Türkiye'de konut alımına yöneldi. Yabancıların konut alımında ilk tercihi ise İstanbul oldu.

Yabancı yatırımcıların gayrimenkulde ilk tercihi Türkiye!

Yabancı yatırımcılar koronavirüs salgınına rağmen Türkiye'den konut almaya devam etti. Trend Turnkey şirketinin Kurucu ve Yöneticisi Murat Sarıkaya, yabancıların en çok İstanbul ve İzmir'den ev aldığını söyledi.

Avrupalılar pandemiye rağmen Türkiye'den ev aldı!

Inhouse Global Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Ergüven, Avrupalıların Türkiye'ye yaptığı konut yatırımının pandemi sürecinde yükseldiğini açıkladı.

Z kuşağının gayrimenkul tercihi: Akıllı evler!

ADNKS sonuçlarına göre, Z kuşağının gayrimenkul tercihi geleneksel olmayan öncelikler oldu. İnternet ve cep telefonuyla büyüyen gençlerin ilk tercihi akıllı evler oldu.

Yabancıların ev satın alma tercihi nasıl şekilleniyor?

Yabancı yatırımcıların ülkemize olan ilgisi her geçen gün artış gösterirken, en çok İstanbul, Antalya, Bursa, Yalova ve Sakarya tercih ediliyor.

Vatandaşların tercihi hazır konut!

Vatandaşların tercihini stoktan yana kullanması rakamlara da yansıdı. Geçen senenin ocak ayında satışı gerçekleştirilen konutların yüzde 18’i, şubatta yüzde 26’sı bitmiş konutlardan meydana geliyordu. Rakam bu yıl bitmiş konutlarda Ocak ayında yüzde 22’ye, Şubat ayında ise yüzde 39’a çıktı.

CNR İMOB 122 bin 516 ziyaretçiyle kapılarını kapattı!

Türkiye mobilya sektörünü tek çatı altında toplayan CNR İMOB Uluslararası İstanbul Mobilya Fuarı 122 bin 516 toplam ziyaretçiyle kapılarını kapattı.

Kanal İstanbul Asyalıların radarında!

Türkiye, yabancı yatırımcıların yakın takibinde. Yenilenebilir enerji, müteahhitlik yatırımlarına talip olan Avrupalı ve Asyalı büyük holdingler, dev projelerde yer almak için sıraya girdi. 

avrupalıların mobilya tercihi Haberi

avrupalıların mobilya tercihi

Özgün tasarımları ve modern üretim teknikleriyle sıra dışı mobilyanın adresi Alfemo, mobilya kullanım alışkanlıklarına ilişkin araştırmasının sonuçlarını açıkladı.

İhracat yaptığı ülkelerdeki mobilya trendlerini belirleyen Alfemo, kadın ve erkeklerin mobilya tercihlerini de tespit etti.

Turquality belgeli Alfemo Mobilya, uluslararası standartlarda ileri teknoloji ile ürettiği birbirinden özgün koleksiyonlarını 60’ın üzerinde ülkeye ihraç ediyor.

Kuzey Afrika, Ortadoğu, Avrupa ve Balkanlar ihracat yaptıklarını söyleyen Alfemo Mobilya Pazarlama Müdürü Süleyman Zoral, “Avrupalılara az yer kaplayan, Ortadoğululara geniş ve gösterişli mobilya üretiyoruz” dedi.

Avrupalı tüketicilerin değişen dünya düzeni ile birlikte daralan yaşam alanlarına uygun, az yer kaplayan, geniş saklama alanına sahip, pratik, fonksiyonel ve şık mobilyaları tercih ettiğini belirten Zoral, Ortadoğu’daki tüketicinin ise daha geniş, büyük ve gösterişli ürünleri tercih ettiğini dile getirdi. 

İhracatın yüzde 40’ı Ortadoğu, yüzde 30’u Avrupa’ya

Alfemo...