Kadın giyim sektöründe hizmet veren Ayhan Giyim Avrupa'daki mağaza sayısını ikiye katlamayı hedefliyor...
Sokak giyim markası Les Benjamins, iki yıl içerisinde Berlin, New York ve Los Angeles'ta da yeni mağaza açılışları gerçekleştirecek.
2020 hazır giyim sektörü için önemli hedeflerinin olduğu ve önceden planlamalarını yaptıkları bir sene yaşadıklarına dikkat çeken Tudors CEO'su Yaşar Ayaydın, pandemi sebebiyle hedeflerin sekteye uğradığını dile getirdi. Ayaydın, 2023’te mağaza sayısını 500’e çıkaracaklarını belirtti.
TMSF bünyesinde büyümeye devam eden Aydınlı Grup’un hazır giyim cirosu 2,5 milyar liraya ulaştı. Bu yıl cirosunu yüzde 30 büyüterek 3,3 milyar TL'ye çıkarmayı hedefleyen Aydınlı, sene sonuna kadar 50 yeni mağaza daha açarak mağaza sayısını 714’e çıkarmayı da planlıyor...
Yurt dışında farklı noktalarda büyümeyi amaçlayan erkek hazır giyim sektörü markaları arasında yer alan Kiğılı, Azerbaycan'da 2 yeni mağaza açtı.
Dünyanın önde gelen giyim eşyası olan perakendecilerinden Forever 21, 100 mağaza kapatacağını açıkladı.
Erkek giyim markası Kiğılı'nın patronu Abdullah Kiğılı, 100 milyon Euro ciroya sahip şirketin yurt dışıyla hızlı büyüme planladığını belirtiyor. Şirket, bu yıl yurt dışında beş mağaza açacak. Kiğılı, hedeflerinin 2023'te yurtdışında en az 200 mağazaya ulaşmak olduğunu söylüyor…
Gaziantep'in Nizip ilçesinde 1980 yılında ayakkabı üretimine başlayan Aydın Erbay, yarattığı Lescon markasını bugün 60 mağazalı bir aktif spor giyim markası haline getirdi. Erbay'ın hedefi beş yılda mağaza sayısını 200'e çıkarmak ve yurtdışına açılmak.
Türkiye’nin önde gelen kadın giyim markası NGSTYLE, Ankara’da mağaza açtı. Şehrin cazibe merkezi olan Cepa AVM’de kapılarını açan NGSTYLE, stil sahibi kadınların vazgeçilmezi olacak.
Türkiye'nin en büyük hazır giyim ve moda markalarından DeFacto, İzmir'deki mağaza sayısını 17'ye, Ege Bölgesi'ndeki mağaza sayısını ise 48'e çıkardı.
Eroğlu Holding, iflastan kurtardığı hazır giyim devi Mexx’i, Türkiye’ye yaymak için harekete geçti. Forum İstanbul’daki ilk mağazanın ardından yılsonuna kadar 10 mağaza, 5 yılda 100 mağaza hedefi koydu.
Bu yıl yüzde 50 büyümeyi hedefleyen erkek giyim markası AVVA, 3 yılda 100 mağazaya ulaşacak. Mağaza açmayı planladığı ABD'de şirket kuran AVVA, New York'u adeta merkez haline getirecek
Türkiye'nin erkek giyim markası Kiğılı, mağazalarına bir yenisini daha ekleyerek satış ağını genişletiyor. Yurt içinde 67 şehirde 225 mağaza met veren Kiğılı, Ankara'daki 20. mağazasını Podium AVM'de açtı.
İtalyan giyim markası Liu Jo, İstanbul'da 2 yeni mağaza açtı. Nişantaşı City's AVM ve Ataşehir Palladium'a giren marka, Türkiye pazarında toplamda 5 mağazaya ulaşmış oldu.