Beko 2014te ne kadar büyüdü Haberi
Koç Topluluğu çatısı altında faaliyet gösteren Arçelik‘in küresel markası Beko, beyaz eşya sektöründe dünyanın en hızlı büyüyen markaları arasına girdi. Arçelik Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, Beko’nun cirosunun son 5 yılda ikiye katlandığını açıkladı.
Ana sponsorluğunu Beko’nun yaptığı, 30 Ağustos-14 Eylül 2014 tarihlerinde İspanya’da gerçekleşen, FIBA Basketbol Dünya Kupası’nın final maçı öncesinde Koç Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa V. Koç, Holding CEO’su Turgay Durak, Holding’in Dayanıklı Tüketim Grup Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu ile Holding’in Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü Oya Ünlü Kızıl, bir grup ekonomi gazetecisiyle Madrid’de bir araya geldi.
Beko’nun Koç Topluluğu’nun global vizyonunu başarıyla ortaya koyduğunu belirten Mustafa V. Koç, “Arçelik bizim için tacın üzerindeki mücevher gibi. Arkadaşlarımız çok önemli işler başarıyor. Beyaz eşya sektöründe...