03 / 05 / 2024

bellona çekmeköy mağaza açılışı

bellona çekmeköy mağaza açılışı

Bellona’nın İstanbul’ daki 157. mağazasının açılışı Mustafa Boydak, Boydak Holding Yönetim Kurulu üyesi Bekir Boydak, Yusuf Boydak, Çekmeköy Belediye Başkan yardımcısı Hasan Öztürk'ün katılımıyla gerçekleşti....

Şok Marketler'in ilk çeyrek cirosu 20,8 milyar TL oldu! Mağaza sayısı 10 bin 214'e yükseldi! 

Şok Marketler'den yapılan açıklamada 023 yılının ilk çeyreğinde net satış gelirlerinin yüzde 103,6 büyüdüğüne dikkat çekildi. Şirketin 31 Mart 2023 tarihi itibarıyla mağaza sayısı da 10 bin 214 oldu. 

Şok Market 9 ayda cirosunu yüzde 99 artırdı mağaza sayısı 10 bin'in üzerine çıktı

İndirim marketi konseptiyle faaliyet gösteren Şok mağaza sayısını 10 bin'in üzerine çıkardı. ŞOK Marketler 2022 yılının üçüncü çeyrek dönemini kapsayan finansal tablolarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdi.

Evidea, 5 yılda 110 mağaza açmayı hedefliyor!

Evidea Kategori Direktörü Levent Akıllı, Evidea markasının yatırımlarına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Akıllı, 5 yılda birçoğu AVM'lerde olmak üzere 110 mağaza açmayı hedeflediklerini belirtti.

Bizim Toptan'ın mağaza sayısı 174'e yükseldi!

Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Organize toptan market Bizim Toptan, mağaza sayısını 174'e yükseltti.

Giovane Gentile 5 yılda 65 mağaza açacak!

Giovane Gentile de sonbahar kış sezonunu Ağustos ayı itibariyle tüketicileriyle buluşturdu. Firmanın Genel Müdürü Zaur Samedov, “5 yılda 65 mağaza' hedefimizi koruyoruz'' diye konuştu.

Tepe Home yıl sonuna kadar 3 yeni mağaza açacak!

Yurt içinde ve yurt dışında yatırımlarını sürdüren Tepe Home, açılan yeni mağazaları ile hızla büyümeye devam ediyor. Tepe Home yıl sonuna kadar 3 yeni mağaza açacak.

Tepe Home yıl sonuna kadar 4 yeni mağaza açacak!

Tepe Home, yatırımlarını sürdürüyor. Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, 2020 yılı başında yurt içinde üç yeni mağaza açmayı planladıklarını ifade etti...

Boyner bu yıl 12 mağaza açacak!

Boyner, 2020 yılında Türkiye'de 12 yeni mağaza açacak. Yılın ilk mağazasını ise İstiklal Caddesi'nde açtı...

Zühre 5 yılda 10 mağaza açacak!

İstanbul Unkapanı’nda 2 komşu dükkânın ortakları tarafından kurulan Zühre, yurtiçi ve yurtdışında 700 mağazaya ürün veriyor. 5 yılda 10 mağaza açmayı hedefleyen firma, 50 olan bayi sayısını da 200’e çıkaracak.

İstanbul Bilişim üç yılda 30 mağaza açmayı hedefliyor!

Daha çok e-ticaret ile tanınan ve halen iki mağazası bulunan İstanbul Bilişim, bunlara sekiz mağaza daha ekleyerek 2019'u 10 mağazayla kapatmayı planlıyor. Şirket, önümüzdeki üç yılda Anadolu'ya da yayılarak mağaza sayısını 30'a çıkarmayı hedefliyor...

Çekmeköy Saklı Vadi Konakları geliyor! Yeni proje!

İstanbul Çekmeköy'de Burçlar Yapı tarafından inşa edilen Çekmeköy Saklı Vadi Konakları projesi 86 daire ve 8 mağaza olarak yükseliyor. Projede fiyatlar 295 bin TL'den başlıyor.

Miniso ayda yüz mağaza açıyor!

Bugünlerde daha çok kapanan mağazalarla gündemde olan alışveriş merkezlerinin yüzünü güldüren üç marka arka arkaya mağaza açmaya devam ediyor.

Roman bu yıl 15 mağaza açacak!

Roman, yurt içinde 50'nin, yurt dışında ise 15’in üzerindeki mağazalarına ek olarak corner shop ve bayilikleri ile birlikte toplamda 100 un üzerinde satış noktasına sahip. Roman Kreatif Direktörü Suzan Toplusoy, bu yıl da 15 yeni mağaza açmayı hedeflediklerini belirtti.

bellona çekmeköy mağaza açılışı Haberi

bellona çekmeköy mağaza açılışı


Bellona markasının Çekmeköy mağazasının açılış töreni öncesinde basın mensuplarının gündeme ilişkin sorularını yanıtlayan Mustafa Boydak, Özellikle Orta Doğu bölgesinde siyasi karışıklıkların olduğu durumlarda işlerin durma noktasına gelebildiğine kendi işlerini de etkilediğine vurgu yaparak, bu bölge için, “Önümüzdeki dönemde beklentilerimiz çok yüksek. Özellikle Irak genelinde bakıldığında Türkiye bu açıdan çok stratejik öneme sahip. 3-4 yıl sonra Irak’ın petrol ihracından 100 milyar doların üzerinde gelirden bahsediliyor. Çevre ülkelere bir katma değer katacak” diye konuştu.


Kredi kartlarıyla ilgili yapılacak düzenlemelerle limitlerin yeniden belirlenmesi ve kartlardan yapılacak taksitli alışverişlerde sınırlama getirilmesinin büyüme hedeflerine etkisine ilişkin sorulan bir soruya Boydak, “Devletin makroekonomik planlaması doğrultusunda tüketicilerin kartları yoğun kullanmasına ilişkin endişeyle yapılan bir düzenleme. Tabi düzenleme yapılırken serbest piyasa koşullarını unutmamak gerekir. Bir sıkılaştırma olabilir, ama...