Birevim Yerli Malı Haftası Haberi
Birevim, “Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası”nı, bir dijital farkındalık projesiyle kutladı. Marka, sosyal medya mecralarında yayınlanan video çalışmasında, artık unutulmaya yüz tutmuş yerli malı ve tasarruf kültürünü sahiplendi.
Konu hakkında konuşan Murat Çiftçi: “Bu dijital farkındalık projemizle, tasarruflu yaşamanın, yatırımlarımızı doğru yapmanın, yerli ürünler kullanmayı seçerek ülkemizi hep birlikte kalkındırmanın yolunun, bizim tasarrufumuzda olduğunu, hafta vesilesiyle anımsatmak istedik. Yerli Malı Haftası, Finike portakalından, Amasya elmasından, Anamur muzundan ibaret değildir asla ve ülke olarak, neyin lazım, neyin elzem olduğunu iyi algılamamız gerekiyor” dedi.
Geliştirdiği girişim, gelişim, yatırım gibi alanlara yönelik bütünleşik tasarruf finansmanı modeliyle, 4 yıl gibi kısa süreçte, hem sektöre yön veren hem de binlerce ailenin hayalini düzenleyen “Birevim”, “Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası”nı (Yerli Malı Haftası), bir dijital farkındalık...