09 / 05 / 2024

boyner grup hedefi

boyner grup hedefi

Asya Pasifik Perakende Konferansı'nda konuşan Cem Boyner: Ortalama müşteri kavramının olmadığını belirterek, "Müşteriyi anlamak ve seçimlerine saygı duymak durumundayız. 2014'de 2 milyon yeni müşteri hedefleyen Boyner, böylece 15 milyona yaklaşacak..

Fuzul Grup, Nevita ile 120 milyon TL satış bekliyor!

Fuzul Grup, yabancı gayrimenkul yatırımcılarını Türkiye’ye getirmek amacıyla faaliyet gösteren markası ‘Nevita’ ile 2017 yılında atağa kalkacak. Nevita’nın hedefi; bu yıl yabancı yatırımcıya 120 Milyon TL konut satışı gerçekleştirmek…

Kuzu Grup, 2017'de yeni ülkeleri radarına aldı!

Kuzu Grup, İstanbul ve Ankara’daki projelerine devam ederken, İran ve Cezayir’de de hedef büyüttü. Yönetim Kurulu Üyesi Özen Kuzu,“Yabancıya 15 milyar dolarlık satış hedefi için vatandaşlık ve oturum hakkı önemli” dedi

Boyner Grup WEPUBLIC'in ilk mağazası açıldı!

Boyner Grup'un yeni markası WEPUBLIC'in ilk mağazası Akmerkez'de hizmet vermeye başladı. 520 markayı bir araya getiren WEPUBLIC'te 100'ün üzerinde marka Türkiye ile ilk kez tanışacak.

Gayrimenkul pazarlamasında hedefi 12'den vurma stratejisi!

3 yılda 1700 konutun satışına imza atan Networks Grup’un Yönetim Kurulu Üyesi Behzat Şimşek, ciddi bütçelerin ayrıldığı gayrimenkul pazarlamasında hedefi 12’den vurmanın temel stratejilerini anlattı

Boyner Wepublic mağazasını Akmerkez'de açacak!

Boyner Grup'un 2 yıldır hazırlıkları süren yeni çok katlı mağazalarının marka adı Wepublic olarak belirlendi. "Wepublic" Eylül'de Akmerkez'de kapılarını açmaya hazırlanıyor.

Boyner Grup Emlak İnşaat Taahhüt Petrol Nakliye Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi kuruldu!

Boyner Grup Emlak İnşaat Taahhüt Petrol Nakliye Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi, Serdal Boğa ve Yakup Boğa ortaklığıyla 100 bin TL sermaye ile 9 Mart Pendik, Çınardere Mahallesi, Olimpiyat Caddesi'nde kuruldu.

Saya Grup'un yeni hedefi 2 milyar TL ciro!

Saya Grup Yönetim Kurulu Başkanı Abdulrezzak Sancak, 2020'ye kadar Ar-Ge harcamalarını yılda 100 milyon liraya yükseltip cirolarını 2 milyar liraya ulaştırmayı hedeflediklerini söyledi.

Saray Grup, Beylikdüzü'nde 20 dönüm alanda yeni projeye başlayacak!

Saray Grup, bu yılın Haziran ayında tamamlayacağı Greenist projesi sonrasında rotayı Beylikdüzü'ne çevirecek. 20 dönüm alanda yeni proje yapmayı hedefleyen firmanın sonraki hedefi ise Güneşli...

Erkanlı Grup'un hedefi İstanbul'da kentsel dönüşüm markası olmak!

Şirket bünyesinde hukuk ve altyapı çalışmaları için kapsamlı bir departman kuran Ankaralı Erkanlı Grup, İstanbul'da kentsel dönüşüm markası olmayı hedefliyor...

Aydınlı Grup'un bu yılki hedefi 25 yeni şube açmak!

Aydınlı Grup, U.S. Polo'nun yeni mağazasını, İstanbul Laleli'deki Crowne Plaza'da hizmete soktu. U.S. Polo'nun kadın, erkek ve çocuk gruplarındaki birbirinden şık sezon ürünleri, Laleli'de açılan mağazada tüketicilerle buluşuyor

Zorlu Grubu'nun hedefi 2020'de 20 milyar dolar ciro!

Ahmet Zorlu, 'Bankacılık devamlı para isteyen bir işti, yeni alanlara yatırım yaparak grubu ateşlemenin planlarını yapıyor. Grup cirosunu 2010 yılında 7.1 milyar liraya çıkardı. şžimdiki hedefi ise 2020'de 20 milyar dolar ciroya ulaşmak' dedi

çimentaş'ta grup şirketlerinin hissesi ne kadar

çimentaş İzmir çimento Fabrikası T.A.şž, grup şirketleri hakkında bilgi verdi...

ETS Grup, Antalya 'da ultra lüks otel yaptı

ETS Grup, 35 bin kişiyle gerçekleşen anketi de dikkate alarak Antalya 'da 240 milyon dolara ultra lüks otel yaptı. ETS Tur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, 28 Mayıs 'ta kapılarını açacak otelde 1000 kişiye istihdam sağlayacaklarını söyledi

boyner grup hedefi Haberi

boyner grup hedefi

Boyner Grup CEO'su Cem Boyner, Asya Pasifik Perakende Konferansında yaptığı konuşmada, "Müşteriye özel olduğunu hissettirir, onun isteklerini bir adım önceden anlarsanız, size müteşekkir kalır. Şeytan detayda gizlidir, 'ortalama'yı unutun" dedi. 

Ortalama müşteri diye bir şey olmadığını söyleyen Boyner, "Nasıl tek testis ve tek göğüslü müşteri yoksa ortalama müşteri de yok. Her bir müşteriyi anlama ve seçimlerine saygı duymak durumundayız" diye konuştu. 


'Her şey özelleşecek' 


Her müşterinin daha iyi anlaşılmasını sağlayacak bir ipucu bıraktığını anlatan Boyner, "Ben 465 mağaza, 800 marka yönetmiyorum. 12 milyon müşterinin isteğini yönetiyorum. Herşey kişiye özelleşecek" dedi. 


2014 yılında 2 milyon yeni müşteri hedeflediklerini anlatan Boyner, işlerinin ne perakende ne hizmet, sadece 'müşteri' olduğunu belirtti. Boyner şöyle devam etti: "Çizgi dışı düşünmek zorundayız. Örneğin ABD'de Mc Donalds ilk çıkışını 'temiz...