çağrı merkezi Haberi
Ticaret Bakanlığı, 'Alo 175 Çağrı Merkezi'nde tüketicilerin sorunlarıyla ilgileniyor ve çözüm yolları sunuyor.
Vatandaşlar, Alo 175 üzerinden haksız olduğunu düşündükleri zamlarla ilgili şikayetlerde bulunabilecekler.
Bakanlık'tan yapılan açıklamada geçen yıl 476 bin 650, bu yılın ilk 5 ayında 121 bin 684 çağrı geldiği ve ortalama yanıt süresinin 2 dakika 10 saniye olduğunu duyuruldu.
Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Avni Dilber, gelen çağrılar arasında ayıplı mal ve hizmetler, Haksız Fiyat artışları, mesafeli satışlar, abonelik sözleşmeleri ve satış sonrası hizmet alanlarında oldupunu ifade etti.
EDİTÖR NOTU: Bu haber 29 Mayıs 2022 tarihinde saat 23.34'te yazılmıştır. An itibarıyla dolar kuru 16.22, euro 17.41, altının gramı ise 964,40 TL değerinde.
Kötü haber geldi... Benzin ve motorine yeni zam yolda!
İşte AK Parti'nin doları düşürmek için uygulayacağı strateji!