Callpex çağrı merkezi büyüne Haberi
Callpex,2013’ de yüzde 25 büyüme kaydetti. İstanbul,Yozgat ve Bingöl olmak üzere üç farklı lokasyonda, 1.600 çalışanı ile 30’un üzerinde müşterisine servis veren firma, sektörde farklılaşarak müşterilerine daha çok katma değer ve operasyonel avantaj sunmayı planlıyor.
Müşteri talep ve ihtiyaçları doğrultusunda özelleştirilebilen katma değerli dış kaynak çağrı merkezi hizmetleri sunan Callpex, 2013’te yüzde 25 büyüdü. Üç farklı lokasyonda, 1.600 çalışanı ile 30’un üzerinde müşterisine kalite odaklı hizmet veren Callpex, 2014’te ise yüzde 30 oranında büyümeyi hedefliyor. Teknolojiye ve insan kaynağına ciddi yatırımlar yapan Callpex, sektöre yeni iş modelleri kazandırıp farklılaşarak müşterilerine daha çok katma değer ve operasyonel avantaj sunmayı hedefliyor.
Sektör, ortalama yüzde 6-7 civarında büyüdü
Çağrı merkezi sektörünü genel olarak değerlendiren Callpex Genel Müdürü Metin Tarakçı, “Ortalama olarak yüzde 15-20 dolaylarında büyüyen...