Callpex çağrı merkezi Haberi
Çağrı merkezi sektöründe müşterilerine katma değer ve operasyonel avantajlar sağlayan Callpex, mypeX sosyal intranet platformunu hayata geçirdi. Callpex, bu uygulama ile çalışanlarının mutluluk endeksini online ölçümleyerek anında aksiyon alabiliyor. Callpex Proje Ofisi Müdürü Yahya Ekinci önderliğinde yazılımcı ve danışmanlarla birlikte geliştirilen platform, Callpex yöneticilerinin ekiplerine verdiği değerin bir yansıması olup, çalışanların kendilerini daha değerli hissetmesi, etkin motivasyon yönetimi ve sektörün en büyük sorunu olan işten ayrılmaların önüne geçilmesi gibi avantajları ile dikkat çekiyor.
Sistem nasıl çalışıyor, olası sorunlar nasıl belirleniyor?
Sistem hiyerarşik anlamda; Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcısı, Direktör, Müdür, Operasyon Sorumlusu, Takım Lideri, Müşteri Temsilcisi şeklinde yukarıdan aşağıya doğru çalışıyor. Çalışanlar, günde en az bir kez duygu halini en iyi ifade eden seçimlerini yapıyorlar. Platformda toplam 10 farklı “duygu durumu”...