25 / 12 / 2024

Çanakkale Boğaz Köprüsü lapseki yatırımlarını artırdı mı

Çanakkale Boğaz Köprüsü lapseki yatırımlarını artırdı mı

Özellikle Çanakkale Boğaz Köprüsü ile hareketlenmesi beklenen Lapseki hattında hareketlilik başladı. Çalımlıoğlu AŞ de, stratejik bölgenin tam kalbinde 4 bin dönüm araziyi yatırım fırsatı olarak sunuyor.

1954'te asma köprü planı! Boğaziçi Köprüsü 'dünyanın en yüksek köprüsünü geçmesin' talebi! 

1954 yılında Royal Gorge Bridge şirketinden Boğaz Köprüsü için teknik bilgi ve malzeme istenmesi üzerine şirket 'Dünyanın en uzun köprüsünü geçmeyecek' şartını sunmuş. 

1932'de Boğaz Köprüsü'ndeki dükkan ve kulübeler neden yıkılmış?

1932 yılında Boğaz Köprüsü'nün Kadıköy ve Boğaziçi iskelesi civarındaki dükkan ve kulübeler yıkılmış. Peki bu dükkan ve kulübeler neden yıkılmış?

1957 yılında Boğaz Köprüsü'ne dünyaca ünlü Amerikan firması imzası! 

1957 yılında Boğaziçi asma köprüsü için bir Amerikan firması tarafından çalışmalara başlanmış. 

Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü için tehlike çanları çalıyor! Yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya!

Balıkesir'in Ayvalık ilçesindeki Lale ve Cunda (Alibey) adalarını birleştiren ve 'Türkiye'nin ilk boğaz köprüsü' olarak bilinen Cunda Köprüsü'nün yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya olduğu belirtildi. 

1915 Çanakkale Köprüsü ile İstanbul Boğazı geçişine yeni alternatif!

1915 Çanakkale Köprüsü ve Otoyolu Projesi’nin yapımını üstlenen ortaklık Çanakkale Otoyol ve Köprüsü İnşaat Yatırım ve İşletme A.Ş. (ÇOK A.Ş.) proje ile ilgili açıklamalar yaptı.  

Üçüncü Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu satılıyor mu?

Çin menşeili bir şirketin Üçüncü Boğaz Köprüsü'nü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nu satın alacağı yönündeki iddialar meclis gündemine taşındı. CHP'li Tanrıkulu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

1915 Çanakkale köprüsü fay hattı üzerinde mi yapılıyor?

Deprem Uzmanı Prof. Dr. Doğan Perinçek, Çanakkale'de bir konferansta konuşma yaptı. Perinçek, "Yapımı süren Çanakkale Boğaz Köprüsü fayların üzerine yapılıyor, Çanakkale’deki faylar köprü eksenine dik olarak deniz içinde köprünün altından geçiyor" dedi...

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu satılıyor mu?

3. Boğaz Köprüsü ve Kuzey Marmara Otoyolu'nun Çin menşeli bir şirket tarafından satın alınacağı iddiası meclis gündemine taşındı. CHP'li Tanrıkulu, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Boğazkesen Köprüsü restore edilmezse yok olacak!

Tokat Erbaa'da bir bölümü Bizans İmparatorluğu, bir bölümüyse Selçuklu Devleti zamanında yapılan ve yıllar içinde tahribata uğrayan tarihi Boğazkesen Köprüsü için restorasyon projesi hazırlandı.

1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü, Çanakkale'ye ilgiyi artırdı!

1915 Çanakkale Boğaz Köprüsü ile Çanakkale Organize Sanayi Bölgesi, Çanakkale'ye olan ilginin artmasını sağladı..

Çanakkale Otoyol Ve Köprüsü İnşaat Yatırım Ve İşletme Anonim Şirketi İstanbul Şubesi açıldı!

Çanakkale Otoyol Ve Köprüsü İnşaat Yatırım Ve İşletme Anonim Şirketi İstanbul Şubesi 64 milyon TL sermaye ile açıldı.

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'ne ilişkin 9 soru mecliste!

3. Boğaz Köprüsü ve Avrasya Tüneli'nin maliyetine ve şirketlere verilen geçiş güvencesi mecliste konu oldu. CHP'li Mahmut Tanal konuya ilişkin soru önergesi hazırladı..

Otoyol ve boğaz köprülerine yapılan zamlar mecliste!

CHP Denizli Milletvekili Melike Basmacı, otoyol ve boğaz köprülerinin geçiş ücretlerine yapılan zamları meclis gündemine taşıdı. Basmacı sorularını Ulaştırma, Denizcilik Ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'a sordu..

Çanakkale Boğaz Köprüsü lapseki yatırımlarını artırdı mı Haberi

Çanakkale Boğaz Köprüsü lapseki yatırımlarını artırdı mı

Özellikle Çanakkale Boğaz Köprüsü ile hareketlenmesi beklenen Lapseki hattında hareketlilik başladı. Çalımlıoğlu AŞ de, stratejik bölgenin tam kalbinde 4 bin dönüm araziyi yatırım fırsatı olarak sunuyor.


Çalımlıoğlu AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Harun Çalımlıoğlu,  Lapseki hattındaki arazilerin yüzde 200-500 arasında prim yapacağını ileri sürerek, ''Tapusunu alacağınız araziyi 24 ay sonra 10 bin liraya satabileceğinizi garanti ediyoruz'' dedi. 


Çalımlıoğlu, yaptığı açıklamada, bir bölgenin değerlenme artışını sağlayan yüzlerce parametre, yüzlerce belirleyici unsur olduğunu belirterek, ''Ulaşım entegrasyonu dahilinde yapılan otoban, köprü, tren, havaalanı gibi projeler, o bölgede cazibeyi, yerleşimi artırırken, yeni yatırımları da bölgeye çekiyor. Özellikle stratejik konumdaki, büyümeye açık ihtisas sanayi bölgeleri, yan sanayi ve ticaret kolları bir bölgedeki arazi fiyatlarına zaman içinde yüzde 5.000 - 7.000 aralığında prim yaptırıyor. Ülkemizde bu değerlenmenin sayısız...