15 / 05 / 2024

Çanakkale izmir köprü yolu

Çanakkale izmir köprü yolu

Çanakkale - İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.

Çanakkale 1915 Köprüsü'nde önemli aşamaya geçildi!

Çanakkale ili Gelibolu İlçesi Sütlüce Köyü'nde inşaatı devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü'nde sona yaklaşılıyor. Proje kapsamında destek ayaklarının inşaatı tamamlandı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşaatında son durum!

Bursalı inşaat mühendisleri, yapımı devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü’ne teknik gezi düzenledi. Asma Köprü Şefi Kemal Çetin, projedenin zamanında tamamlanıp teslim edileceğini söyledi.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün kazı ve kazık çalışmaları tamam!

1915 Çanakkale Köprüsü'nde incelemeler yapan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Turhan, köprünün deniz içerisinde yapılmış temel iyileştirme amaçlı kazı ve kazık çalışmalarının tamamlandığını açıkladı. .

1915 Çanakkale Köprüsü’nün son hali görüntülendi!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından geçen yıl 18 Mart'ta temeli atılan 1915 Çanakkale Köprüsü'nin inşaatında çalışmalar hızla devam ediyor. Projedeki son durum havadan görüntülendi.

1915 Çanakkale Köprüsü’nün inşaatına yunus molası!

Gelibolu'da yapımı devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü'nün şantiyesinde çalışmalar tüm hızıyla devam ederken, çevreye karşı hassas davranılıyor. 

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum!

Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Enver İskurt, yapımı hızla devam eden 1915 Çanakkale Köprüsü'nde incelemerde bulundu.

1915 Çanakkale Köprüsü otoyolu için kamulaştırma kararı!

Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Projesi Malkara-Çanakkale (1915 Çanakkale Köprüsü Dahil) kesiminin yapımı için bazı taşınmazlar acele kamulaştırılacak. 

Çanakkale Köprüsü'ne zam geldi!

1915 Çanakkale Köprüsü’nün geçiş ücreti 18 Mart tarihinde o günkü kurla 80 liraya denk geliyordu. Şimdi ise KDV'siz geçiş ücreti 110 lirayı buluyor.

1915 Çanakkale Köprüsü ile yıllık 18 milyarlık tasarruf!

Rüzgar testi laboratuvarında dayanıklılığı test edilen 1915 Çanakkale Köprüsü'nde süreç başarıyla tamamlandı. Yakında açılması planlanan proje, Türkiye’ye her yıl 18 milyar lira civarında tasarruf sağlayacak. 

1915 Çanakkale Köprüsü Çin testinden geçti!

1915 Çanakkale Köprüsü, Çin’in Southwest Jiaotong Üniversitesi'nde Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan'ın katılımıyla düzenlenen Tam Model Rüzgâr Tüneli testinden başarıyla geçti. 

Bakan Turhan'dan 1915 Çanakkale Köprüsü açıklaması!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı'nın Twitter hesabı üzerinden Bakan Cahit Turhan'ın 1915 Çanakkale Köprüsü ile ilgili yaptığı açıklama yayınlandı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün rüzgara dayanıklılığı ölçüldü!

1915 Çanakkale Köprüsü'nün rüzgara dayanıklılığı Çin'in Southwest Jiaotong Üniversitesi'nde ölçüldü. Projenin Tam Model Rüzgar Tüneli testine Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Cahit Turhan da katıldı.

1915 Çanakkale Köprüsü'nde son durum havadan görüntülendi!

Türkiye'nin gurur projelerinden biri olan 1915 Çanakkale Köprüsü'ndeki çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. 1915 Çanakkale Köprüsü'ndeki yapılan çalışmaların bulunduğu bölgenin son hali drone ile havadan görüntülendi.

Çanakkale izmir köprü yolu Haberi

Çanakkale izmir köprü yolu

Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde 30 metrelik çatlak oluştu. Çatlak bölümde yol deniz tarafına doğru çökmeye başlarken, yolun bu bölümünde trafik tek şeride düşürüldü.Çanakkale merkeze bağlı Erenköy yakınlarında, Çanakkale-İzmir kara yolunun 17. kilometresinde çatlak oluştu. Çift şeritli yolun tam ortasında oluşan çatlak sebebiyle yolun sağ şeridi deniz tarafına doğru kaymaya başladı. 



Tedbir maksadıyla yolun yaklaşık 100 metrelik bölümünde sağ şerit trafiğe kapatıldı. ÇOMÜ Mühendislik Fakültesi Jeoloji Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Doğan Perinçek, yolda kaymanın devam ettiğini söyledi.Yolun yapımı sırasında mühendislik hatası yapıldığını savunan Perinçek, “Erenköy yakınızdayız. Yolda bir çatlama oldu. Çatlamanın sebebi, yolun dolgu üzerine yapılması. Dolgu üzerine yol yapılabilir, fakat bunun hemen yanı başına istinat duvarı yapılması lazım. Burada bir mühendislik hatası var. Eğer istinat duvarı yapmazsanız, buna...