09 / 01 / 2025

Cankurtaran Tüneli ne zaman açılacak

Cankurtaran Tüneli ne zaman açılacak

Tamamlandığında Türkiye'nin en uzun karayolu tünellerinden olması planlanan 5 bin 200 metre uzunluğundaki çift tüplü Cankurtaran Tüneli'nin bu yılın sonunda hizmete girmesi bekleniyor.

Cankurtaran Tüneli ulaşıma açıldı!

Artvin'in Hopa ve Borçka ilçeleri arasında inşaatı tamamlanan Cankurtaran Tüneli'nin açılışını Ulaştırma Bakanı Arslan ile Gençlik ve Spor Bakanı Bak yaptı.

Cankurtaran Tüneli 1 Mart'ta açılacak!

Artvin'in 60 yıllık hayali olan ve  inşasına 2010 yılında başlanan Rize-Artvin-Ardahan karayolundaki 690 rakımlı Cankurtaran Geçidi'nde bulunan Cankurtaran Tüneli'nin açılışı için tarih verildi. 

Cankurtaran Tüneli'nde sona gelindi!

Cankurtaran Geçidi'nde inşa edilen tünelin yapımı sürüyor. 5 bin 900 metre uzunluğundaki tünelin bu ay sonlarına doğru faaliyete geçmesi planlanıyor

Artvin Cankurtaran Tüneli yıl sonunda açılacak!

Artvin'in Hopa ve Borçka ilçeleri arasına inşa edilen Cankurtaran Tüneli, Türkiye'nin en uzun ikinci çift tüplü tüneli olacak. Tüneli yıl sonunda açılacak.

Artvin-Hopa Cankurtaran Tüneli ne zaman açılacak?

CHP Artvin Milletvekili Uğur Bayraktutan, yazılı önergesi ile Avrupa Birliği Bakanı Ömer Çelik'e Artvin-Hopa Cankurtaran Tüneli'nin açılış tarihini sordu..

Avrasya Tüneli konut fiyatlarını yüzde 20 artıracak!

20 Aralık'ta açılacak Avrasya Tüneli'nin geçtiği Kazlıçeşme, Yenikapı, Cankurtaran, Harem, Acıbadem ve Fikirtepe'de konut fıyatlarının yüzde 20 arttığını da belirten Aşa "İstanbul'daki yükselişten ayrı olarak bölgede konut fıyatları arttı." dedi

Artvin-Hopa Cankurtaran Tüneli TBMM gündeminde!

CHP Artvin Milletvekili Uğur Bayraktutan, Artvin-Hopa Cankurtaran Tüneli'nin yapımına ilişkin soru önergesi hazırladı. Bayraktutan sorularının Başbakan Yıldırım tarafından yanıtlandırılmasını talep etti..

Cankurtaran Tüneli yıl sonunda hizmete girecek!

Tamamlandığında Türkiye'nin en uzun karayolu tünellerinden olması planlanan 5 bin 200 metre uzunluğundaki çift tüplü Cankurtaran Tüneli'nin bu yılın sonunda hizmete girmesi bekleniyor.

Avrasya Tüneli, 1965 yılında da planlanmış!

İstanbul'da Kazlıçeşme - Göztepe arasında yapımı devam eden Avrasya Tüneli'nin 1965 yılında Ahırkapı - Salacak arasına yapılması teklif edilmiş. İşte Emlakkulisi.com tarih araştırmacısı Abdullah Kutalmış Mızrak'ın ortaya çıkarttığı o haber...

Avrasya Tüneli inşaatı son durum!

Avrupa ve Asya kıtasını birleştirecek Avrasya Tüneli'nin inşaatı, boğazın yarısına kadar ulaştı. Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen, 2 yıl içinde hizmete girmesi planlanan tüneldeki çalışmaları inceledi.

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan yaptığı açıklamada Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı müfettişlerince Ovit Tüneli'nde durdurulan çalışmaların bugün itibariyle başladığını dile getirdi...

Ovit Tüneli'ndeki çalışmalara yeniden başlandı!

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı İş Teftiş Kurulu Başkanlığınca yapılan incelemede tespit edilen bazı eksiklikler nedeniyle 31 Ekim'den itibaren durdurulan Ovit Tüneli'ndeki çalışmalar yeniden başlatıldı.

Ilgaz Tüneli ile Ilgaz Dağı 8 dakikaya inecek!

Ankara-Kastamonu arasındaki mesafeyi 1,5 saat kısaltacak olan Bitümlü sıcak karışım kaplamalı bölünmüş yolun ve Ilgaz Tüneli’nin yapımı sürüyor. Tünel sayesinde geçiş 8 dakikaya inecek...

Cankurtaran Tüneli ne zaman açılacak Haberi

Cankurtaran Tüneli ne zaman açılacak

 Karadeniz'i İran'a bağlayan ve özellikle zorlu kış şartlarında sürücülerin korkulu rüyası olan Artvin'deki Cankurtaran Geçidi'ne alternatif olarak yapılan ve delme işlemi biten Cankurtaran Tüneli'ndeki betonlama işleminde sona yaklaşıldı.


Hopa-Artvin karayolundaki 690 rakımlı Cankurtaran Geçidi'ne alternatif olarak yapılan 5 bin 200 metre uzunluğundaki çift tüplü Cankurtaran Tüneli'nin yapımı sürüyor.


Eski Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım tarafından 29 Ekim 2010'da temeli atılan ve geçen yıl delme işlemi tamamlanan tüneldeki betonlama çalışmaları ise tünelin giriş ve çıkış yönlerinden ayrı ayrı yapılıyor.


Her iki tüpünün uzunluğu 10 bin 400 metreye ulaşan tünelde 8 bin metrelik betonlama çalışması yapılırken, kalan 2 bin 400 metrelik kısmın kısa sürede tamamlanması amaçlanıyor. 


Böylece, özellikle kış aylarındaki kar ve buzlanma yüzünden sürücülerin korkulu rüyası olan Hopa-Artvin karayolunun Cankurtaran mevkisinde sürücüler...