Carrefoursa iletişim Haberi
Bu yıl uzun bir aradan sonra kâra geçen CarrefourSA, 2015 yılında 200 yeni mağaza açmayı hedefliyor. Bu mağazaların çoğunluğu 2014 yılında hayata geçirilen mini market konseptinde olacak. CarrefourSA Mini adıyla tüketiciyle buluşan 150-400 metrekare aralığındaki Mini marketlerde 4 binin üzerinde ürün yer alıyor.
Büyük hedefler koydu
CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, 2015 yılında CarrefourSA olarak büyük hedefler koyduklarını söyledi. Nane, yeni yılda açacakları marketlerin çoğunun Mini olacağını, ayrıca Süper ve Gurme marketlerin sayısını da artıracaklarını anlattı. Mehmet T. Nane, sözlerine şöyle devam etti:
“CarrefourSA, artık çoğunluk hisseleri Sabancı tarafından sahip olunan, yeni stratejisiyle 2014 yılını sıçrama yılı olarak belirlemiş büyük hedefleri olan bir marka. Stratejimizi glokalleşme üzerine kurduk, yani lokal değerleri göz ardı etmeden global bir marka olabilmek bizim öncelikli hedefimiz...