çevre ve şehircilik bakanlığı hattı Haberi
Bakanlık 2 yıl önce faaliyete geçirdiği Alo 181 Çağrı Merkezi ile sürecin daha sağlıklı bir şekilde işleyebilmesi için vatandaşlara 24 saat bilgi akışı sağlıyor. Vatandaşların en iyi ve en kaliteli hizmeti alması adına operatörleri her dönem eğitime alan Bakanlık yeni bir eğitim planlaması daha yaptı.
Çağrı Merkezi’nde çalışan 72 vatandaş temsilcisine Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Alt Yapı ve Kentsel Dönüşüm Hizmetleri Genel Müdürlüğü yetkililerince eğitim çalışmaları başladı.
Kentsel Dönüşüme Katılma Esasları
Bakanlık yetkilileri gerçekleştirilen eğitimde ilk olarak Alo 181’in vatandaşa hizmet yolunda Kentsel Dönüşüm konusunda bakanlığın üzerindeki yoğun iş yükünü hafiflettiğini açıkladı.
Eğitimciler çalışanlara şu konu başlıkları altında bilgilendirmeler yapıyor:
Vatandaşlar Kentsel Dönüşüme nasıl katılabilir? Riskli bina, riskli alan, rezerv yapı alanı tanımları. Riskli bina tespit, itiraz ve yıkım süreçleri. Vatandaşların 6306 sayılı kanun...