Çevre ve Şehircilik hattı şikayet Haberi
Çevre duyarlılığını artırmak ve vatandaşla birebir iletişim kurabilmek amacıyla kurulan ALO 181 hattına vatandaşlar kimi zaman ilginç şikâyet, istek, görüş ve önerilerde bulunuyor.
Bakanlığın mevzuat alanına ilişkin konularda çağrı merkezi, konu ne olursa olsun vatandaş memnuniyetini gözetiyor ve 24 saat hizmet veriyor.
Alo 181 hattına 2014 yılının ilk 11 ayında 160 bin 547 telefon geldi. Hatta günlük ortalama 750 çağrıya cevap veriliyor.
VATANDAŞLARDAN ZAMAN ZAMAN İLGİNÇ TELEFONLAR DA GELİYOR
-Bir vatandaşımız eşinin yüksek ses ile televizyon izlemesinden dolayı komşularının rahatsız olduğunu ve evine ekip gönderilmesini istediğini söyledi.
-Bir işçi kendi çalıştığı fabrikayı çevreye atık bıraktığı için ihbar etti. “Şikâyette bulunmasam insanlık namına vicdan azabı çekerim” diye duygularını dile getirdi.
-Koku şikâyetinde bulunan bir vatandaşımız; Kasapta mangaldan çıkan et kokusunun iştahlarını kabarttığını belirterek şikâyette bulundu.
-Kentsel dönüşümde...