CNR Emlak Fuarı katılımcıları 2017 Haberi
Özellikle 21. Yüzyılda oldukça hareketlenen küreselleşme süreci, iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, hızlı ve düşük maliyetli üretim teknikleri, işletmeler arasındaki ticari ve bilinirlilik oranları arasındaki uçurumları giderek büyüttü.
Bu noktada pazarlama ve tanıtım aktivitelerini doğru bir şekilde yapabilen firmalar rakiplerine göre bir adım öne geçtiler. Yurt içi ve yurt dışı pazarlarına açılmak isteyen firmalar, yazılı ve görsel basından daha farklı tanıtım ve pazarlama mecralarına yöneldiler. Böylesi bir pazar ortamında fuar organizasyonları, firmalara oldukça önemli avantajlar sunuyor. Fuarlar firmaların hem pazarlama hem de tanıtım aktivitelerini bir arada yürütmelerine olanak sağlıyor.
Fuarlar; sektör temsilcilerinin buluştukları uluslararası pazar niteliği taşımasının yanı sıra katılımcı firmalara, ürünlerine ve hizmetlerine olan talebin doğrudan, kısa sürede ve en etkili biçimde yakalama imkânı veriyor. Bu sayede firmalar, fuarlar sayesinde hem...