24 / 11 / 2024

CSR

CSR

Ankara Metrosu yatırımı için getirilen yüzde 51 oranında yerli girdi şartına, bugüne kadar ihaleyi kazanan Çinli firma CSR Electric Locomotive'nin uymadığı ortaya çıktı

CSR Gayrimenkul İç ve Dış Ticaret Anonim Şirketi kuruldu!

CSR Gayrimenkul İç ve Dış Ticaret Anonim Şirketi, Yonca Cesur Yönetim Kurulu Başkanlığı'nda 100 bin TL sermaye ile 13 Nisan'da Beylikdüzü, Adnan Kahveci Mahallesi, Kışla Caddesi'nde kuruldu.

Akbatı AVM'ye Hermes Creative Awards'tan ödül!

Akbatı AVYM, Hermes Creative Awards’un özel etkinlikler (Special Awards) kategorisinde Anneler Günü projesiyle Platin, Kurumsal Sosyal Sorumluluk (CSR) kategorisinde ise “Bayrak Sizsiniz” projesiyle Gold ödüle layık görüldü.

Çin'deki iki büyük tren şirketi birleşti!

Şinhua ajansının haberinde, ülkenin iki büyük tren üretici firması CSR ve CNR'nin, birleşme kapsamındaki ilk taslak planının tamamlandığı belirtildi. CSR ve CNR şirketlerinin birleşme taslak planının devlet konseyine sunuldu...

Çin'in en büyük iki tren üretici firması birleşti!

Şinhua ajansının haberinde, ülkenin iki büyük tren üretici firması CSR ve CNR'nin, birleşme kapsamındaki ilk taslak planının tamamlandığı belirtildi. CSR ve CNR şirketlerinin birleşme taslak planının devlet konseyine sunuldu...

Raylı sistem üreticilerinden 'yerlilik' isyanı!

RAYDER ve ARUS, Güney Koreli Eurotem ve Çinli CSR’yi taahhütlerini yerine getirmemekle eleştiriyor. Anadolu Raylı Ulaşım Sistemleri Kümelenmesi (ARUS) yönetimi, konuyu Ulaştırma Bakanlığı'nın gündemine taşıdı

RAYDER ve ARUS'tan yerlilik isyanı!

Raylı sistem üreticilerinden ciddi tepki var. Tepkinin nedeni demiryolu projelerindeki 'yerlilik' uygulamalarıyla ilgili. RAYDER ve ARUS, Güney Koreli Eurotem ve Çinli CSR’yi taahhütlerini yerine getirmemekle eleştiriyor.

Çin-Türkiye hızlı tren projesi 150 milyar dolara mal olacak!

Çin'in en büyük lokomotif ve vagon üreticisi olan CSR'in başkanı Zhao Xiaoyang, Şincan'dan başlayacak 6000 kilometre uzunluğundaki hızlı tren hattının Kırgızistan, Tacikistan, Özbekistan, Türkmenistan, İran ve Türkiye'ye uzanacağını kaydetti.

Çin'in hızlı treni Türkiye'ye kadar uzanacak!

Çin'in en büyük lokomotif ve vagon üreticisi olan CSR'in başkanı Zhao Xiaoyang, Şincan'dan başlayacak 6000 kilometre uzunluğundaki hızlı tren hattının Kırgızistan, Tacikistan, Özbekistan, Türkmenistan, İran ve Türkiye'ye uzanacağını kaydetti.

Çin'den dev Türkiye projesi: Şincan'dan İstanbul'a hızlı tren!

Çin'in en büyük lokomotif ve vagon üreticisi olan CSR'in başkanı Zhao Şiaoyang, Şincan'dan başlayacak 6 bin kilometre uzunluğundaki hızlı tren hattının Kırgızistan, Tacikistan, Özbekistan, Türkmenistan, İran ve Türkiye'ye uzanacağını söyledi.

CSR Corporation Sincan’da vagon üretim tesisi kuracak!

CSR Corporation, MNG Holding’le Sincan’da 110 milyon dolara vagon üretim tesisi kuracak

Ankara Metrosu'nda yüzde 51 yerli girdi şartına uyulmuyor!

Ankara Metrosu yatırımı için getirilen yüzde 51 oranında yerli girdi şartına, bugüne kadar ihaleyi kazanan Çinli firma CSR Electric Locomotive'nin uymadığı ortaya çıktı

CSR Electric Ankara metroları ihalesini 230 bin dolara aldı!

Ankara Metroları araç ihalesinde İhale komisyonu teklifleri değerlendirerek, kararını verdi

Ankara metro araçları ihalesi Çinliler'den geldi! 391 milyon 230 bin dolar!

Ankara metro araçları ihalesinde 324 araçlık ihalede en düşük teklifi, 391 milyon 230 bin dolarla Çin firması CSR Electric Locomotive Co. Ltd. verdi

CSR Haberi

CSR



Ankara Metrosu yatırımında yüzde 51 yerli katkı şartı getirilmesinin ardından offset uygulamasının bütün sektörlerde uygulanabilirliği tartışılmaya başlanmıştı.

Ancak, Ankara Metrosu ihalesini kazanan Çinli firma CSR Electric Locomotive'nin, ilk teslim tarihine az bir süre kalmış olmasına karşın, yüzde 51 yerli katkı şartına şimdiye kadar uymadığı ortaya çıktı. Çinli firmanın kümede bulunan firmalarla hiç görüşmediğini ifade eden Anadolu Raylı Ulaşım Sistemleri Kümelenmesi (ARUS) Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Ziya Burhanettin Güvenç, bu zamana kadar sadece bir küme üyesiyle yalnızca bir kez görüşme gerçekleştirildiğini dile getirdi. Güvenç, "O firmanın sertifikasyonu yok, testi yok gibi mazeretlerle ondan o parçayı alamayacaklarını söylediler. Ancak sertifikasyonu ve test sorunu olmayan firmalarımız da var. Onlara hiç uğramıyorlar. Çinli firma 400 milyon doların tamamını kendine ayırmaya çalışıyor" diye konuştu.

Yüzde...