Doğalgaz sabit ödeme sistemi için ne gerekir Haberi
Doğalgaz sabit ödeme sistemi için gerekli belgeler!
Doğalgaz sabit ödeme sistemi ile İGDAŞ, ısınma faturasını uzun bir döneme yayarak daha küçük parçalar halinde ödenmesini sağlıyor. Sabit Ödeme Sitemi’ne geçen aboneler son ödeme tarihini kendisi belirliyor ve böylece bütçesini ödeme tarihine göre ayarlayabiliyor.
Sabit Ödeme Sistemi ile ilgili başvurular, www.igdas.com.tr adresinden, 153 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayarak veya İGDAŞ Hizmet Binalarındaki “Tahakkuk ve Tahsilat Takip Şeflikleri”nden yapılabiliyor.
Bu sisteme aşağıdaki şartları sağlayan kimseler müracaat edebiliyor.
-Doğalgaz kullanımına geçmiş olmak,
-Fatura borcu bulunmamak, (Abonenin ödenmemiş faturası varsa son ödeme tarihini geçmemiş olması gerekmektedir.)
-Kendi adına başvuruda bulunmak.
Peki, doğalgaz sabit ödeme sistemi için gerekli belgeler nelerdir?
- Kimlik Fotokopisi, T.C. Kimlik Numarası,
- Doğalgaz Tesisat Numarası
Not:
1) Merkezi sistem ısınma yapan bina başvurularında, apartman yöneticisinden yetkili olduğuna dair karar defteri ve apartman...