30 / 04 / 2024

Dolmabahçe-Levazım Tüneli inşaatı son durum

Dolmabahçe-Levazım Tüneli inşaatı son durum

2018'de inşaatına başlanan Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin yapımı devam ediyor. Tünelin ulaşıma önemli alternatif olacağını dile getiren Prof. Dr. Halit Özen, tünelin inşaatının tamamlanmasıyla  çevre kirliliğinin azalacağını dile getirdi.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin inşaatı ne zaman tamamlanacak?

Milliyet Gazetesi köşe yazarlarından Eren Aka, bugünkü yazısında Dolmabahçe-Levazım Tüneli'ni kaleme aldı.

Bakan Ömer Bolat: Türk inşaat sektörü 430 milyar dolarlık hacme ulaştı!

Yurt Dışı Müteahhitlik Hizmetleri Ödülleri Töreni'nde konuşan Ticaret Bakanı Bolat, Türk inşaat sektörünün, bölgesinde lider ve küresel inşaat piyasasında önemli bir aktör konumuna geldiğini belirterek, 20 yılda 430 milyar dolarlık hacme ulaştığını söyledi.

M Türker İnşaat Limited Şirketi kuruldu!

M Türker İnşaat Limited Şirketi Çekmeköy'de 250 bin TL sermaye bedeli ile Mehmet Türker tarafından kuruldu.

Aytaç Serçe Tarım Gayrimenkul Ve İnşaat Anonim Şirketi kuruldu!

Aytaç Serçe Tarım Gayrimenkul Ve İnşaat Anonim Şirketi Kadıköy'de Ahmet Altuğ Serçe ve Görkem Serçe ortaklığında kuruldu.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin inşaatında son durum ne?

2018'de inşaatına başlanan Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin yapımı devam ediyor. Tünelin ulaşıma önemli alternatif olacağını dile getiren Prof. Dr. Halit Özen, tünelin inşaatının tamamlanmasıyla  çevre kirliliğinin azalacağını dile getirdi.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin inşaatı ne zaman tamamlanacak?

Milliyet Gazetesi köşe yazarlarından Eren Aka, bugünkü yazısında Dolmabahçe-Levazım Tüneli'ni kaleme aldı.

Türk inşaat firmalarından Kazakistan'a yatırım!

TBMM Başkanı Mustafa Şentop, ile telefonda görüşme gerçekleştiren Kazakistan Senato Başkanı Maulen Ashimbayev, Türk inşaat firmalarının katkıları ile Kazakistan'da inşaat faaliyetlerinin hızla devam ettiğini dile getirdi.

Türk inşaat sektörüne Çekya'da yatırım çağrısı!

Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Türk inşaat sektörünün, Çekya'da önemli işler hayata geçirilebileceği belirtildi.

Türk inşaat sektörü uluslararası pazarda marka haline geldi!

Türkiye Müteahhitler Birliği Başkanı Mithat Yenigün, Türk inşaat sektörünün uluslararası pazarda marka haline geldiğinin altını çizdi. Yenigün, yurt dışında yıllık 20 milyar dolar, orta vadede ise 50 milyar doların üzerinde proje üstlenme hedefini koruduklarını söyledi.

Honaz Tüneli inşaatında bulundu! Güzergah değiştirildi!

Denizli'nin Pamukkale ilçesinde inşaatına devam edilen Honaz Tüneli'nin bağlantı yolu güzergahında 2 bin yıllık yerleşim yeri bulundu. Projenin güzergahı değiştirildi.

Kuzey Marmara Otoyolu'nun tünel inşaatı Sultangazi'deki konutlara zarar verdi iddiası!

TMMOB İstanbul İl Koordinasyon Kurulu'nun hazırladığı rapor, Kuzey Marmara Otoyolu Projesi kapsamındaki tünel inşaatının Sultangazi ilçesindeki Gazi Mahallesi ve Zübeyde Hanım Mahallelerindeki evlere verdiği hasarı tespit etti.

Türk inşaat şirketlerinden Almanya'ya akın!

Türk inşaat firmaları, Almanya'da yüzlerce limited şirket kurdu. Arsa veya eski evleri alıp yeni lüks konutlar inşa ediyorlar. Bir zamanlar Rusya'ya yapılan akına benzeyen yeni yatırım fırsatında, iyi Almanca bilen emlak sektöründe tecrübeli Türk gençleri aranıyor.

Çekya'da Türk inşaat sektörüne fırsat var!

Türkiye'nin Prag Büyükelçisi Egemen Bağış, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu'nca (DEİK) düzenlenen "Türkiye-Çekya İş Birliği Fırsatları" webinarında açıklamalarda bulundu. Bağış, "Türk yatırımcılar dışında, Türk inşaat şirketleri de bize nasıl mükemmel yollar inşa edilebileceğini göstermeli" dedi.

Türk inşaat şirketlerinden Katar'daki altyapı projelerine destek!

Türkiye'nin Doha Büyükelçisi Dr. M. Mustafa Göksu, Türkiye ve Katar arasındaki ticari faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Göksu, açıklamasında Türk inşaat şirketlerinin Katar'daki alt yapı projelerine destek verdiğini söyledi.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli inşaatı son durum Haberi

Dolmabahçe-Levazım Tüneli inşaatı son durum

Yıldız Teknik Üniversitesi (YTÜ) İnşaat Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Halit Özen, İstanbul'da ulaşıma alternatif bir güzergah olarak 2018'de inşaatına başlanan ve 1,4 kilometresi kazılan ancak 2019 yerel seçimlerinden sonra durdurulan Dolmabahçe-Levazım Tüneli Projesi'nin İstanbul'da ulaşıma ve trafiğe etkileri konusunda değerlendirme yaptı.

Anadolu Ajansı'nda yer alan habere göre; İstanbul'da artan nüfus karşısında altyapının yeterli olmadığını söyleyen Özen, alternatif güzergah arayışlarının devam ettiğini, şehrin tarihi dokusu dolayısıyla ulaşımı yer altından tünellerle sağlayacak çözüm arayışlarının gündeme geldiğini söyledi. Bu amaçla Avrupa Yakası'nda yapılan tünelleri hakkında bilgi veren Özen, Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin bulunduğu bölgenin trafik yoğunluğunun azaltacağını ve bölgede birçok yola alternatif bir ulaşım sağlayacağını belirtti.

Dolmabahçe-Levazım Tüneli'nin yapılmaması halinde gelecekteki durumu da değerlendiren Özen, konuşmasına şu şekilde devam etti:

"Tünelin yapılmasıyla beraber trafik...