24 / 12 / 2024

Elit Mobilya yurtdışı yatırımları

Elit Mobilya yurtdışı yatırımları

Vitrifiye sektöründe “Sanovit” markasıyla adından söz ettiren Elit Mobilya, banyo mobilyalarına uyumlu lavabo üretimiyle dikkatleri üzerine çekti. Avrupa’yı yakın markaja alan şirket, önümüzdeki iki yılda 4 milyon dolarlık yatırım yapmayı planlıyor

Art Design Mobilya ilk yurt dışı mağazasını Hollanda'da açıyor!

Kişiye özel mobilya tasarımları yapan Art Design Mobilya ilk yurtdışı mağazasını da bu nedenle Hollanda'da açıyor.

Çalışkan Mobilya Sri Lanka'nın ofislerini tasarlıyor!

İç pazardaki daralmayı ihracatla aşan Çalışkan Ofis Mobilyaları, Sri Lanka’da faaliyette bulunacak. Kişiye özel tasarım mobilya üreten firma yurtdışında 5 mağaza açmayı planlıyor.

Modoko yurtdışına AVM’yle açılacak!

Modoko, İstanbul Sanayi Odası ve TİM'in de desteğiyle mobilya üreticilerini yurtdışına taşımak için harekete geçti. Devletten alacağı kira desteğiyle yurtdışında AVM kiralamayı planlayan Modoko, kurulacak şirket aracılığıyla pazarlama ve lojistiği elden yürütecek…

Kilim Mobilya yurtdışı mağazalarını 35'e çıkaracak! 

Kilim Mobilya yurtiçi ve yurtdışı şube sayısını arttırmaya devam ediyor. Yurtdışında 31 mağazası bulunan şirket yıl sonuna kadar 35 mağaza açmayı hedefliyor. 

Hotelya üretiminin yüzde 60’ını yurtdışına yapıyor!

Dünyaca ünlü otel zincirleri, restoran, AVM ve mağazalar için sabit ve hareketli mobilya üretimi yapan Hotelya'nın üretimlerinin yaklaşık yüzde 60’ı yurtdışı için yapılıyor.

Mobilya şirketleri yurtdışına açılıyor!

Son yıllarda Türk şirketlerinin uluslararası pazarda söz sahibi olmak istemesi ve dünya pazarından daha büyük pay alma arzuları onları dışa yönlendirdi. Özellikle son 5 yıldır Türk şirketlerinin yurtdışı iştiraklerinde gözle görülür bir artış var.

Alfemo, yurtdışında büyümeyi hedefliyor!

Türkiye’nin lider mobilya markalarından Alfemo, yurtdışı pazarlarda yaygınlaşma ve daha fazla tüketiciye ulaşma hedefi doğrultusunda yatırımlarına büyük bir hızla devam ediyor.

Mobilya sektörüne MODEF EXPO morali!

İnegöllü 181 mobilya firmasının katıldığı 34’üncü MODEF EXPO, sektörün yüzünü güldürdü. 50 ülkeden alım heyetinin geldiği fuarda yurtdışından gelen müşterilerle yüksek oranlarda ihracat anlaşması imzalandı.

Kelebek Mobilya yıl sonuna kadar 200 mağaza açmayı hedefliyor!

Türk mobilya sektörünün gelişiminde öncü rol oynayan Kelebek, 2015 yılı sonuna kadar yurtiçi ve yurtdışındaki mobilya mağazası sayısını 130’a, mutfak mağazası sayısını ise 70‘e çıkarmayı hedefliyor.

Doğtaş Avrupa'nın en büyük Türk mobilya mağazasını Amsterdam'da açtı!

Doğtaş, yurtdışında atağa kalktı. 2 bin 500 metrekarelik alanıyla Avrupa'nın en büyük Türk mobilya mağazasını Amsterdam'da açan şirketin hedefinde ise Viyana var.

Kelebek Mobilya yurtdışında 25 yeni mağaza açacak!

Avrupa’nın en büyük Türk mobilya mağazasını Amsterdam’da açan Doğtaş, yıl sonuna kadar dünyanın farklı noktalarında 25 yeni mağaza daha açarak yurtdışında toplam 94 satış noktasına ulaşmayı hedefliyor.

Kelebek Mobilya, Viyana’da 2'nci mağazasını açtı!

Türkiye’nin köklü mobilya markası Kelebek, yurt genelinde gerçekleştirdiği mağazalaşma atağını yurtdışında da sürdürüyor. Açılışını yapan Kelebek Mobilya Dış Ticaret Direktörü Erol Çetinkaya yaptı.

2015 Nevbahar Mobilya satışların yüzde 50 artırması bekleniyor!

İnegöl’de 2010 yılında üretime başlayan Nevbahar Mobilya, Coddiva markasıyla çalışmalarını sürdürüyor. Nevbahar Mobilya Yönetim Kurulu Başkanı Hamza Yalçın Kötek, 2015 yılında yurtiçi ve yurtdışı satışlarını yüzde 50 artırmayı planladıklarını söyledi.

Elit Mobilya yurtdışı yatırımları Haberi

Elit Mobilya yurtdışı yatırımları


Banyo mobilyalarına uyumlu lavabo üretimiyle sektöre yenilik getiren Elit Mobilya, yurtdışına odaklandı. Şirket, katma değeri yüksek ürünlerle yurtdışında bilinen bir marka olmak istiyor. 


Elit Mobilya’yı ilk kurdukları yıllarda klasik vitrifiye ürünleri yerine mobilya uyumlu lavabo üretimini hedefl ediklerini anlatan Elit Mobilya Genel Müdürü Bülent Ayva, “Vitrifiye sektöründe yönetici olarak uzun yıllar çalışmıştım. Edindiğim tecrübe kendi işimi hayata geçirdiğim zaman da bana çok faydalı oldu. Sektöre normal vitrifiye ürünleri yerine banyo mobilyalarına uyumlu lavabolarla giriş yaptık. Bugün geldiğimiz noktada şirket olarak pazarın yaklaşık yüzde 30’una hakimiz” ifadelerini kullandı. Tasarım ve müşteri memnuniyetine gösterdikleri özenin kendilerini sektörde önemli bir noktaya getirdiğini söyleyen Ayva, Türkiye’de fiyat belirleyici ve pazarı yönlendiren bir duruma kavuştuklarını savundu. Yurtiçinde ve yurtdışında özellikle banyo mobilyası üreticileri arasındaki bilinirliklerinin...