Emlak Kulisi Pazar yeri Haberi
Konut satılmazsa tüm çalışmalar boşa gider. Mimarlar, mühendisler, işçiler, patronlar, ortaklar vs. parasını konut satışından alırlar. Parayı alıcı öder, yani müşteri. Müşteriyi nerede aramak gerekir? Müşterilere ulaşmada pazarlama, reklam ve satış stratejisi ne olmalı? TV ve gazetelere büyük reklam vermeden müşteri nasıl bulunur?
Konut sektöründe satış ofisleri yeni müşteri bulmak için çaba gösteriyorlar. Ama satış öncesi pazarlama, reklam ve tanıtım faaliyeti yetersiz ise satış ofislerinin de yapabileceği fazla bir şey yoktur. Müşteriye ulaşmak için ayrılan reklam bütçesi doğru kullanılmaz ise yapılan reklamların etkisi geçince satış ofislerinin personellerine bilgisayarda oyun oynamak düşer…
Şirketler lansman anında reklam ve tanıtıma bir bütçe ayırıyorlar. Yapılan ilk reklam ve tanıtım sonucu yeterince satış olmazsa ikinci kez daha az reklam ve tanıtıma bütçe ayırıyorlar. Satış yine olmazsa...